فروش نیترات کلسیم در اسلامشهر

calcium Nitrate-1
calcium Nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.

مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


کلسیم نیترات یکی از مواد تولید بتن زودگیر است.. ترکیب آن با سیمان و ملات دو تاثیر عمده دارد. یون نیترات ، تشکیل هیدروکسید کلسیم یا همان آهک هیدراته را تسریع می نماید که این مورد ، برای ایجاد حالت پلاستی سایزر در هوای سرد کاربرد دارد. همچنین یون نیترات موجب تشکیل هیدروکسید آهن می شود که با محافظت از بتن در برابر سایش ، آن را تقویت می نماید.

نیترات کلسیم یک منعقد کننده بسیار رایج در تولید محصولات لاتکس ، بخصوص در فرایند دیپ است.. نیترات کلسیم مایع ، بخشی از حمام دیپ می باشد. شکل دهنده‌ی داغ وارد مایع منعقد کننده می شود و یک لایه نازک (فیلم) از لاتکس مایع برای روی آن باقی می ماند. زمانی که فرم دهنده (قالب) وارد محلول شد ، کلسیم نیترات پایداری محلول لاتکس را شکسته و بر روی فرم دهنده منعقد می کند.

کود نیترات کلسیم یک کود شیمیایی رایج برای کشاورزی سنتی و گلخانه ای است.. این کود در ترکیب آب و دیگر کود های کشاورزی ، معمولا به صورت نیترات کلسیم آمونیوم بکار می رود. کود نیترات کلسیم برای گوجه فرنگی ، نیترات کلسیم برای پسته و نیترات کلسیم برای خیار کاربرد های زیادی دارد. این کود کشاورزی همچنین برای کنترل برخی بیماری های گیاهان نظیر لکه تلخ سیب و یا زنگار کاربرد دارد.



( فروش ) های دیگر