تولید و ساخت نیترات کلسیم در دیزین

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تله کابین‌های شاله، قله، دره و چمن شما را به بالای قله می‌برند. تله‌کابین دره‌ نسبت به تله‌کابین‌های دیگر، مسیر بیشتری را رفته و به ارتفاع متری می‌رسد. تله کابین چمن هم از رستوران شورع شده و تا ارتفاع متری بالا می‌رود. اگر جرات بیشتری دارید می‌توانید از تله‌سیژ برای رفتن به بالای قله است.فاده کنید. تله‌سیژ‌های قله و چمن در منطقه دیزین قرار دارند. تله‌سیژ نوعی بالابر است. که کابین نداشته و برای بالارفتن باید روی نیمکت نشست.

پیست اسکی دیزین در اوایل سال با نصب یک دستگاه تله اسکی سیار آغاز به کار کرد تا ورزشکاران تیم ملی اسکی ایران در قبل از انقلاب مکان خوبی برای تمرین داشته باشند، در ادامه است.قبال مردم از این محل یک دستگاه تله سیژ با دو کیلومتر و متر در سال خورشیدی برای رفت و آمد اسکی بازان به نقاط بالای پیست نصب گردید، در بین سال های تا ۵ با تلاش زیاد آقای کاظم پور فقید از موسسین پیست دیزین اولین تله کابین ایران از پایین منطقه به قله دیزین نصب و افتتاح گردید تا کم کم به یکی از برترین پیست های اسکی خاورمیانه در آن سالها بدل شود.

اولین نکته‌ای که باید درباره پیست اسکی دیزین بدانید این است. که این پیست، مهم‌ترین و اولین پیست اسکی ایران است.. پیست اسکی دیزین از نظر فدراسیون جهانی نیز مورد تأیید است. و هرساله، مسابقات جهانی بسیاری در آن برگزار می‌شود. دیزین شامل تله‌کابین، تله‌سیژ، تله‌اسکی و پیست اسکی است..


تمادکالا با توجه به کاربرد گسترده نیترات کلسیم صنعتی با خلوص بالا در صنایع مختلف اقدام به فروش این محصول کرده است.. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نیترات کلسیم صنعتی با خلوص بالا می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

استفاده از نیترات کلسیم آبه در صنعت کشاورزی به عنوان کود شیمیایی کلسیم باعث است.حکام دیواره سلولی گیاه شده که در نتیجه آن باعث افزایش عملکرد گیاه و کیفیت بهتر محصول می گردد. در صورت  است.فاده از نیترات کلسیم آبه به صورت یک نوع کود شیمیایی محصولات باغی و سبزیجات در برابر آفات، برخی بیماری ها، کم آبی و سرمازدگی مقاوم شده و در زمان انبارداری می توان محصول را مدت زمان بیشتری نگهداری کرد.

کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.



( تولید و ساخت ) های دیگر