فروش نیترات کلسیم در شرق تهران

calcium Nitrate-1
calcium Nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

محله های شرق تهران که تراکم بسیار زیادی در این بخش دارد، منطقه را نیز تشکیل داده است.. این منطقه از جمله مناطق مشهور پایتخت بوده که با وجود محله های شرق تهران در تراکم بالا، بسیاری از جاذبه های گردشگری، تفریحی، و همچنین فرهنگی و مذهبی را درون خود قرار داده است.. منطقه از جمله مناطق مرزی شهر تهران می باشد که از شمال با خیابان پیروزی، از جنوب با خیابان خاوران، از شرق با بزرگراه بسیج و همچنین از غرب با خیابان شهریور همسایگی دارد. جالب است. بدانید که منطقه شهر تهران دارای محله می باشد که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران موجود در منطقه و همچنین بخش های مختلف آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید.


کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.نیتروکلسیت شکل معدنی نیترات کلسیم هیدراته است. که در محیط‌های خشک مانند غارها و اسطبل‌ها که کود حیوانی با بتن و یا سنگ آهک در تماس است. به شکل شوره مشخص می‌شود. این نمک بی‌رنگ رطوبت هوا را به خود جذب می‌کند و معمولاً به عنوان تراهیدرات نیز یافت می‌شود و به دلیل حلالیت بالای آن در آب بر خلاف سایر ترکیبات رایج کلسیم نظیر سولفات کلسیم، کربنات کلسیم و هیدروکسید کلسیم، مصارف زیادی دارد.انحلال تتراهیدرات نیترات کلسیم بسیار گرماگیر است. و از این رو از نیترات کلسیم در پک‌های خنک کننده است.فاده می‌شود. یک کود کلسیمی بسیار محبوب در بین کشاورزان است.، دلیل این امر عدم حلالیت کلسیم کربنات خاک در آب می‌باشد. این کود جهت تامین کمبود نیتروژن و کلسیم مورد است.فاده قرار می‌گیرد و به دلیل جذب آسان و سریع، به خوبی عوارض ناشی از کمبود کلسیم را برطرف می‌کند و همچنین باعث افزایش مقاومت دیواره‌ی سلولی گیاه و کمک به جذب سایر عناصر غذایی می‌شود.نیترات کلسیم مانند نیترات‌های فلزی قلیایی خاکی در معرض حرارت (در ۵ درجه سانتی‌گراد به بالا) به دی اکسید نیتروژن تجزیه می‌شود.نیترات کلسیم سوختن مواد قابل احتراق را به شدت افزایش می‌دهد ودر واقع به خودی خود قابل احتراق نیست، بلکه احتراق مواد دیگر را افزایش می‌دهد. نیترات کلسیم در تماس با مواد قابل احتراق خطر آتش سوزی و انفجار را در پی دارد.کود نیترات به دو صورت گرانوله و مایع در بازار موجود است..

عنصر کلسیم در طبیعت معمولا به صورت کانی های مختلف کربنات کلسیم نظیر کلسیت، تراورتن و مرمریت یافت می شود و منبع تامین کلسیم برای تولید نیترات کلسیم می باشد. کانی ژیپس که سولفات کلسیم معدنی می باشد، پس از پخته شدن در کوره تبدیل به گچ می شود.

کلسیم نیترات یکی از مواد تولید بتن زودگیر است.. ترکیب آن با سیمان و ملات دو تاثیر عمده دارد. یون نیترات ، تشکیل هیدروکسید کلسیم یا همان آهک هیدراته را تسریع می نماید که این مورد ، برای ایجاد حالت پلاستی سایزر در هوای سرد کاربرد دارد. همچنین یون نیترات موجب تشکیل هیدروکسید آهن می شود که با محافظت از بتن در برابر سایش ، آن را تقویت می نماید.



( فروش ) های دیگر