فروش نیترات کلسیم در شمال تهران

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود. از ویژگی‌های خاص منطقه وجود مراکز مهم سیاسی و نظامی مانند بیت رهبری، نهاد ریاست جمهوری، شورای نگهبان، شورای عالی امنیت، سازمان بازرسی کل کشور می‌باشد. محله های منطقه عبارتند از :

محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

از مهم ترین جاذبه های گردشگری محله های شمال تهران موجود در این منطقه می توان به دربند، بام تهران، درکه، پیست اسکی توچال، بازار تجریش، امام زاده صالح، فرهنگسرای نیاوران، پارک قیطریه، کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، نگارخانه جماران، فرهنگسرای ملل، پارک ملت، امام زاده قاسم، پارک جمشیدیه، موزه حیات وحش ایران اشاره کرد. علاوه بر این لازم به ذکر است. که در بسیاری از مراکز خرید موجود در محله های شمال تهران ، شهر بازی ها و مراکز تفریحی بسیار زیادی وجود دارد و در نتیجه بسیاری از خانواده ها برای گردش و تفریح فرزندان خود، ساعاتی را در این شهر بازی ها می گذرانند.


تمادکالا با توجه به کاربرد گسترده نیترات کلسیم صنعتی با خلوص بالا در صنایع مختلف اقدام به فروش این محصول کرده است.. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نیترات کلسیم صنعتی با خلوص بالا می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

گروه صنعتی هامون با بیش از سال سابقه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی ، خدمات خود را در قالب تامین مواد شیمیایی سفارشی و ساخت ماشین آلات صنعتی، ارائه می نماید. از جمله خدمات این گروه، مشاوره، ساخت و راه اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی با بکارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده برای صنعتگران گرامی می باشد

کود نیترات کلسیم یک کود شیمیایی رایج برای کشاورزی سنتی و گلخانه ای است.. این کود در ترکیب آب و دیگر کود های کشاورزی ، معمولا به صورت نیترات کلسیم آمونیوم بکار می رود. کود نیترات کلسیم برای گوجه فرنگی ، نیترات کلسیم برای پسته و نیترات کلسیم برای خیار کاربرد های زیادی دارد. این کود کشاورزی همچنین برای کنترل برخی بیماری های گیاهان نظیر لکه تلخ سیب و یا زنگار کاربرد دارد.



( فروش ) های دیگر