فروش نیترات کلسیم در شهر جدید اندیشه

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


عنصر کلسیم در طبیعت معمولا به صورت کانی های مختلف کربنات کلسیم نظیر کلسیت، تراورتن و مرمریت یافت می شود و منبع تامین کلسیم برای تولید نیترات کلسیم می باشد. کانی ژیپس که سولفات کلسیم معدنی می باشد، پس از پخته شدن در کوره تبدیل به گچ می شود.

این محصول می تواند به عنوان بخشی از ترکیبات نمک مذاب معمولا به صورت ترکیبات دو تایی کلسیم نیترات و پتاسیم نیترات و یا ترکیبات سه تایی آن به همراه سدیم نیترات بکار رود. این نمک های مذاب می توانند به جای روغن های حرارتی بکار رفته در کارخانجات تولید نیروی خورشیدی برای انتقال حرارت مصرف شوند.

تمادکالا با توجه به کاربرد گسترده نیترات کلسیم صنعتی با خلوص بالا در صنایع مختلف اقدام به فروش این محصول کرده است.. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نیترات کلسیم صنعتی با خلوص بالا می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.



( فروش ) های دیگر