تولید و ساخت نیترات کلسیم در شهر ری

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


با توجه به مصرف عمده ی این ماده در حوزه های صنعتی شرکت تمادکالا فعال در حوزه ی فروش مواد شیمیایی، فروش نیترات کلسیم صنعتی و آزمایشگاهی و همینطور کود نیترات کلسیم به صورت جزئی یا عمده فعال است. و ارسال آن را به اقصی نقاط ایران را انجام میدهد.

کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.

کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.نیتروکلسیت شکل معدنی نیترات کلسیم هیدراته است. که در محیط‌های خشک مانند غارها و اسطبل‌ها که کود حیوانی با بتن و یا سنگ آهک در تماس است. به شکل شوره مشخص می‌شود. این نمک بی‌رنگ رطوبت هوا را به خود جذب می‌کند و معمولاً به عنوان تراهیدرات نیز یافت می‌شود و به دلیل حلالیت بالای آن در آب بر خلاف سایر ترکیبات رایج کلسیم نظیر سولفات کلسیم، کربنات کلسیم و هیدروکسید کلسیم، مصارف زیادی دارد.انحلال تتراهیدرات نیترات کلسیم بسیار گرماگیر است. و از این رو از نیترات کلسیم در پک‌های خنک کننده است.فاده می‌شود. یک کود کلسیمی بسیار محبوب در بین کشاورزان است.، دلیل این امر عدم حلالیت کلسیم کربنات خاک در آب می‌باشد. این کود جهت تامین کمبود نیتروژن و کلسیم مورد است.فاده قرار می‌گیرد و به دلیل جذب آسان و سریع، به خوبی عوارض ناشی از کمبود کلسیم را برطرف می‌کند و همچنین باعث افزایش مقاومت دیواره‌ی سلولی گیاه و کمک به جذب سایر عناصر غذایی می‌شود.نیترات کلسیم مانند نیترات‌های فلزی قلیایی خاکی در معرض حرارت (در ۵ درجه سانتی‌گراد به بالا) به دی اکسید نیتروژن تجزیه می‌شود.نیترات کلسیم سوختن مواد قابل احتراق را به شدت افزایش می‌دهد ودر واقع به خودی خود قابل احتراق نیست، بلکه احتراق مواد دیگر را افزایش می‌دهد. نیترات کلسیم در تماس با مواد قابل احتراق خطر آتش سوزی و انفجار را در پی دارد.کود نیترات به دو صورت گرانوله و مایع در بازار موجود است..



( تولید و ساخت ) های دیگر