تولید و ساخت نیترات کلسیم در شهرک صنعتی قرچک

calcium Nitrate-1
calcium Nitrate-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


نیترات کلسیم یک منعقد کننده بسیار رایج در تولید محصولات لاتکس ، بخصوص در فرایند دیپ است.. نیترات کلسیم مایع ، بخشی از حمام دیپ می باشد. شکل دهنده‌ی داغ وارد مایع منعقد کننده می شود و یک لایه نازک (فیلم) از لاتکس مایع برای روی آن باقی می ماند. زمانی که فرم دهنده (قالب) وارد محلول شد ، کلسیم نیترات پایداری محلول لاتکس را شکسته و بر روی فرم دهنده منعقد می کند.

کلسیم نیترات از جمله مواد شیمیایی پرکاربرد در گریدهای مختلف صنعتی و آزمایشگاهی می باشد. این ترکیب شیمیایی در صنایع گوناگون نظیر صنعت کشاورزی، صنعت تولید کبریت، صنعت ساخت و تولید انواع مواد منفجره، تصفیه آب های فاضلاب ها و&#; پرکاربرد است.. برای خرید کلسیم نیترات با کیفیت بالا می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و خرید خود را ثبت کنید.

برای تهیه کلسیم نیترات مرغوب و با کیفیت می بایست از مراکز معتبر و با سابقه کشور خرید کنید. یکی از مراکز معتبر کشور در زمینه توزیع و پخش انواع مواد شیمیایی، شرکت نگین تجارت پیام می باشد. شرکت نگین تجارت پیام بیش از سال سابقه درخشان در زمینه پخش انواع مواد شیمیایی با کیفیت دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر