تولید و ساخت نیترات کلسیم در شهرک صنعتی پرند

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تبدیل شدن به قطب صنعتی تولید قطعات مختلف خودرو و خدمات فناوری اطلاعات در ایران به صورت متمرکز، ایجاد فضای مناسب برای صادرات به دلیل مجاورت با فرودگاه امام خمینی (ره)، نزدیک بودن به شهر تازه تاسیس عمران پرند، برای اسکان کارگران و مدیران کارخانه برپایی نمایشگاه بین المللی عرضه کالا در شهر جدید پرند با راه اندازی خط مترو پرند تا ایستگاه شهید و راه اندازی مونوریل تهران تا فرودگاه امام خمینی (ره) ، در آینده ای نزدیک دسترسی آسان به شهر خواهد بود.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

همچنین با اماده کردن بستری جهت ورود سرمایه گذاران خارجی و تامین امنیت سرمایه گذاران شرایط مناسبی برای ورود ایشان به بخش صنعت نماید.بدیهی است. که یک کشور در حال رشد نیاز دارد به صنعت فعال در کشور و است.فاده از نیروی تحصیلکرده و دانشگاهی کشور و ورود ایشان به بخش صنعت میباشد گروه املاک صنعتی سوله همراهی برای تولیدکنندگان محترم میباشد


نیترات کلسیم به صورت کریستال های سفید رنگ به فروش می رسد و به صورت چهار آبه به بازار عرضه می شود. نوع تترا هیدرات این ماده در دمای . درجه ی سانتیگراد ذوب می شود. از این رو خشک کردن آن با حرارت دهی امری دشوار می باشد. همچنین وجود یون های نیترات در این ماده باعث ایجاد خورندگی در است.یل و آهن شده و امکان است.فاده از خشک کن ها را به دلیل خوردگی بسیار سخت می نماید.

کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.

این ماده شیمیایی در تصفیه آب آشامیدنی به عنوان پیش شرط برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع است.فاده می شود. یون نیترات قادر به حذف یون سولفات می باشد که در نتیجه از ایجاد سولفید هیدروژن جلوگیری می نماید. بعلاوه مانع از فعالیت زیستی باکتری های بی هوازی می گردد که سبب ایجاد بوی نامطلوع در آب هستند. نیز برای رفع لجن هم مصرف شده و عملکرد های قابل توجهی دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر