تولید و ساخت نیترات کلسیم در شهرک صنعتی چهاردانگه

calcium Nitrate-1
calcium Nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

روش تولید نیترات کلسیم از طریق واکنش نیتریک اسید با کربنات کلسیم می باشد. واکنش این مواد با تولید گاز کربن دی اکسید و بخار آب همراه است.. محلول حاصل از این واکنش حاوی نیترات کلسیم محلول خواهد بود که پس از فیلتراسیون و جداسازی مواد نامحلول توسط فیلتر پرس، محلول  زلال حاصله تغلیط می گردد و پس از رسیدن به غلظت مورد نظر به حوضچه های کریستال گیری و یا دستگاه کریستالایزر منتقل می شود. کریستال های حاصله پس از آن به دستگاه سانتریفیوژ منتقل شده و پس  از آبگیری آماده ی بسته بندی و فروش خواهند بود.

صنایع اکسیران تولید کننده و فروشنده بیش از نوع مواد شیمیایی, معدنی و صنعتی با کیفیت عالی در حد مرک ؛ قادر به فروش به هر میزان درخواست شده در انواع بسته بندی ها و ارسال به تمامی نقاط کشور است.. لازم بذکر است. که شرکت قادر است. محصولاتی متناسب با نیاز شما را نیز تولید و در اختیارتان قرار دهد.



( تولید و ساخت ) های دیگر