فروش نیترات کلسیم در لواسان

calcium Nitrate-1
calcium Nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.

غار لوخمیره که با اسامی دیگری همچون زندان‌خانه لار یا روخمیره نیز شناخته می‌شود، در دو کیلومتری شمال غرب روستای برگ جهان در منطقه لواسان قرار دارد. این غار که طول آن به حدود متر می‌رسد، ابعادی به بزرگی دو متر در دو متر دارد. چندین غار کوچک در این منطقه به چشم می‌خورد که اغلب با غار لوخمیره‌ اشتباه گرفته می‌شوند. معیار تشخیص غار اصلی را می‌توان صخره‌ برجسته‌ مقابل آن دانست که در سایر غارها دیده نمی‌شود.

خرید خانه در محله لواسان تهران با توجه به نوع خانه آپارتمان یا ویلایی بودن آن، رویکرد متفاوتی را می‌طلبد. آپارتمان یا ویلا می‌تواند در محله‌های مجتمع مانند و مسکونی قرار داشته باشد. یا حتی در کوچه‌ای کوچک یا تپه‌ای دور افتاده در طبیعت قرار داشته باشد.


بیشتر نیترات کلسیم تولید شده در کشاورزی مصرف می شود، دلیل این امر عدم حلالیت کلسیم کربنات کلسیم خاک در آب می باشد. از نیترات کلسیم در پیش تصفیه ی آب، ساخت حمام های سرد کننده ی مواد، تولید ساروج، سفت کاری و اندود کاری نیز است.فاده می شود.

روش تولید نیترات کلسیم از طریق واکنش نیتریک اسید با کربنات کلسیم می باشد. واکنش این مواد با تولید گاز کربن دی اکسید و بخار آب همراه است.. محلول حاصل از این واکنش حاوی نیترات کلسیم محلول خواهد بود که پس از فیلتراسیون و جداسازی مواد نامحلول توسط فیلتر پرس، محلول  زلال حاصله تغلیط می گردد و پس از رسیدن به غلظت مورد نظر به حوضچه های کریستال گیری و یا دستگاه کریستالایزر منتقل می شود. کریستال های حاصله پس از آن به دستگاه سانتریفیوژ منتقل شده و پس  از آبگیری آماده ی بسته بندی و فروش خواهند بود.

نیترات کلسیم به صورت کریستال های سفید رنگ به فروش می رسد و به صورت چهار آبه به بازار عرضه می شود. نوع تترا هیدرات این ماده در دمای . درجه ی سانتیگراد ذوب می شود. از این رو خشک کردن آن با حرارت دهی امری دشوار می باشد. همچنین وجود یون های نیترات در این ماده باعث ایجاد خورندگی در است.یل و آهن شده و امکان است.فاده از خشک کن ها را به دلیل خوردگی بسیار سخت می نماید.



( فروش ) های دیگر