فروش نیترات کلسیم در لواسان

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.

روستای ییلاقی و سرسبز سینک با بهار و تابستان‌ بسیار خنک و باغ‌های فراوان سیب، گیلاس، آلبالو و گردو، از مناطق ییلاقی معروف حومه تهران است. که انتخاب خوبی برای گشت‌وگذار و پیاده‌روی به حساب می‌آید. مناظر بی‌بدیل روستا به‌خصوص در بهار و پاییز و وجود خانه‌هایی با بافت قدیمی، عکاسان و دوستداران طبیعت را شیفته خود می‌کنند. این روستا در حاشیه رودخانه‌ای بزرگ و در دامنه شیب‌دار کوه قرار دارد و حفاری‌های این منطقه نشان می‌دهد که قدمت سینک به دوران قبل از اسلام و دوره زرتشت برمی‌گردد.

در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.


کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.

کود نیترات کلسیم یک کود شیمیایی رایج برای کشاورزی سنتی و گلخانه ای است.. این کود در ترکیب آب و دیگر کود های کشاورزی ، معمولا به صورت نیترات کلسیم آمونیوم بکار می رود. کود نیترات کلسیم برای گوجه فرنگی ، نیترات کلسیم برای پسته و نیترات کلسیم برای خیار کاربرد های زیادی دارد. این کود کشاورزی همچنین برای کنترل برخی بیماری های گیاهان نظیر لکه تلخ سیب و یا زنگار کاربرد دارد.

کلسیم نیترات یکی از مواد تولید بتن زودگیر است.. ترکیب آن با سیمان و ملات دو تاثیر عمده دارد. یون نیترات ، تشکیل هیدروکسید کلسیم یا همان آهک هیدراته را تسریع می نماید که این مورد ، برای ایجاد حالت پلاستی سایزر در هوای سرد کاربرد دارد. همچنین یون نیترات موجب تشکیل هیدروکسید آهن می شود که با محافظت از بتن در برابر سایش ، آن را تقویت می نماید.



( فروش ) های دیگر