فروش نیترات کلسیم در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

calcium Nitrate-1
calcium Nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


کلسیم نیترات از جمله مواد شیمیایی پرکاربرد در گریدهای مختلف صنعتی و آزمایشگاهی می باشد. این ترکیب شیمیایی در صنایع گوناگون نظیر صنعت کشاورزی، صنعت تولید کبریت، صنعت ساخت و تولید انواع مواد منفجره، تصفیه آب های فاضلاب ها و&#; پرکاربرد است.. برای خرید کلسیم نیترات با کیفیت بالا می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و خرید خود را ثبت کنید.

نیترات کلسیم یک منعقد کننده بسیار رایج در تولید محصولات لاتکس ، بخصوص در فرایند دیپ است.. نیترات کلسیم مایع ، بخشی از حمام دیپ می باشد. شکل دهنده‌ی داغ وارد مایع منعقد کننده می شود و یک لایه نازک (فیلم) از لاتکس مایع برای روی آن باقی می ماند. زمانی که فرم دهنده (قالب) وارد محلول شد ، کلسیم نیترات پایداری محلول لاتکس را شکسته و بر روی فرم دهنده منعقد می کند.

کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.



( فروش ) های دیگر