تولید و ساخت نیتریت سدیم در بومهن

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


نیتریت‌ها با پیوند با میوگلوبین، رنگدانه‌ای که اکسیژن را در سلول‌ها ذخیره می‌کند، گوشت را قرمز نگه می‌دارند. این نیتریت‌ها به عنوان جایگزینی برای اکسیژن عمل می‌کنند و اجازه می‌دهند رنگ ماندگاری بیشتری داشته باشد. Sodium nitrite به عنوان یک عامل رنگ دهنده و همچنین نگهدارنده در مواد غذایی و به عنوان عامل ضد میکروب در گوشت و ماهی و برخی پنیرها است.فاده می‌شود.

() به عنوان یک نگهدارنده و تثبیت کننده رنگ، با نیترات سدیم، در فرآورده های پخت گوشت برای پخت خانگی گوشت و فرآورده های گوشتی (از جمله طیور )، همراه با دستورالعمل هایی بکه مقدار این ماده را محدود می کند است.فاده می شود. بیش از قسمت در میلیون در فرآورده گوشتی نهایی و میزان نیترات سدیم در فرآورده گوشتی نهایی بیش از قسمت در میلیون نباید تجاوز کند

در اوایل دهه ، تحقیقات بیشتر پیرامون است.فاده از نیتریت سدیم به عنوان یک ماده افزودنی در صنایع غذایی، به عنوان افزودنی غذایی معرفی شد. نیترات سدیم هنگامی که به عنوان نگهدارنده غذا است.فاده شود، دارای خواص ضد میکروبی است.. این ماده به طور طبیعی در سبزیجات سبز برگ وجود دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر