تولید و ساخت نیتریت سدیم در بومهن

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


پادزهر های سیانید هیدروکسوکوبولامین، سدیم نیتریت و تیوسولفات سدیم می باشند. تیوسولفات سدیم ممکن است. در ترکیب با نیتریت سدیم یا هیدروکسوکوبولامین تجویز شود ، یا ممکن است. به تنهایی نیز به صورت داخل وریدی مورد است.فاده قرار بگیرد. در صورت است.فاده از این ماده به صورت وریدی در مدت زمان دقیقه حدود درصد متهموگلوبین آزاد می شود و می تواند سیانید را مهار نماید." } },{ "@type": "Question", "name": "آیا مصرف ترکیبات نیتریت دار می تواند موجب مسمومیت شود؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "مقدار مصرف الی گرم (-mg) می تواند موجب مسمومیت و تغییراتی در هموگلوبین و در نتیجه کبودی لب و پوست شود. مسمومیت با این ترکیب خیلی به ندرت از طریق مصرف غذا امکان پذیر خواهد بود. مسمومیت با این ترکیب می تواند بیشتر از مصرف آب های آلوده به کود های نیتریت سدیم صورت پذیرد. در نتیجه میزان آب مصرفی حتما باید از نظر میزان نیتریت ها و نیترات ها مورد سنجش قرار بگیرد." } },{ "@type": "Question", "name": "آیا این ماده سرطانزاست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "مطالعات زیادی در این پیرامون صورت پذیرفته است. که موجب شده است. تا است.فاده از این ماده در غلظت هایی خاص مجاز شناخته شود. ترکیب فوق می تواند سم بوتولیسم را از بین ببرد. با اینکه در سال خبرهایی مبنی بر سرطانزا بودن این ترکیب به گوش رسید اما مطالعات بعدی این دستاورد را مردود دانستند. با این حال همواره سازمان های بهداشتی افراد را به دوری از رژیم های سرشار از غذا های فراوری شده به دلیل وجود این ماده تشویق می نمایند.

نیتریت‌ها با پیوند با میوگلوبین، رنگدانه‌ای که اکسیژن را در سلول‌ها ذخیره می‌کند، گوشت را قرمز نگه می‌دارند. این نیتریت‌ها به عنوان جایگزینی برای اکسیژن عمل می‌کنند و اجازه می‌دهند رنگ ماندگاری بیشتری داشته باشد. Sodium nitrite به عنوان یک عامل رنگ دهنده و همچنین نگهدارنده در مواد غذایی و به عنوان عامل ضد میکروب در گوشت و ماهی و برخی پنیرها است.فاده می‌شود.

محدوده است.فاده از ترکیب سدیم نیتریت بین تا ppm در نظر گرفته شده است. که اغلب این مقدار از ppm بالاتر نمی رود. سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا هشدار داده است. که دوز بیش از ppm برای نیتریت و ppm برای نیترات مورد است.فاده در صنایع غذایی، منجر به افزایش خطر ابتلا به سرطان خواهد شد.



( تولید و ساخت ) های دیگر