فروش نیتریت سدیم در بومهن

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


غیر قابل احتراق اما سوزاندن مواد قابل احتراق را تسریع می کند. اگر مقادیر زیادی در آتش سوزی نقش داشته باشد یا مواد قابل احتراق به خوبی ریز تقسیم شده باشد، ممکن است. انفجار ایجاد شود. اگر توسط ترکیبات آمونیوم آلوده شود، تجزیه خود به خودی اتفاق می افتد و گرمای حاصل ممکن است. مواد قابل احتراق اطراف را مشتعل کند. گرمای طولانی مدت ممکن است. منجر به انفجار شود. اکسیدهای سمی نیتروژن در آتش سوزی های این ماده تولید می شود.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، این ماده یکی از مواد اولیه نگهدارنده مواد غذایی است. که به طور گسترده در بازار به خصوص گوشت های فراوری شده مانند بیکن و همبرگر است.فاده می شود. این ماده همچنین در ساخت ترکیبات شیمیایی دی ازو ، رنگ ها و سایر مواد شیمیایی است.فاده می شود. فرم نگهدارنده آن مورد تأیید اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا است..



( فروش ) های دیگر