فروش نیتریت سدیم در تهران

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

در مناطق شمالی است.ان، بارش بیش از میلی‌متر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی‌های خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می‌آورد. گونه‌های گیاهی عمده در این مناطق عبارت اند از بنه، گز، خاکشیر، شیرین بیان، قیاق، گون، آویشن، خزه و کنگر.

طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:


شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد نیتریت فواید زیادی برای سلامتی دارد. مطالعات نشان داده‌اند که nitrite بخشی از چرخه سلامتی نیتروژن بدن است.. بدن با تبدیل نیترات به نیتریت، فشار خون را تنظیم کرده، باعث بهبودی زخم‌ها، از بین بردن عوامل بیماری‌زا در روده و حتی حفظ سلامتی در دوران بارداری می‌شود.

مقدار مجاز است.فاده از این ماده حدودا بین ppm تا ppm می باشد. البته به ندرت ممکن است. این مقدار از ppm تجاوز کند. سازمان غذا و داروی آمریکا متذکر شده که نباید مقدار نیتریت از ppm و مقدار نیترات از ppm بیشتر باشد. اگر دوز مورد است.فاده در صنایع غذایی از مقدار مجاوز تجاوز کند خطر ابتلا به سرطان را افزایش میدهد.

برای تولید این محصول از چندین روش میتوان است.فاده کرد یکی از مرسوم ترین روش های تولید این ماده واکنش  اکسید نیتروژن در محلول آبی قلیایی در حضور کاتالیست است..شرایط واکنش بستگی به مرتبه اکسید شدگی اکسید نیتروژن و نوع اکسنده ارتباط دارد.



( فروش ) های دیگر