تولید و ساخت نیتریت سدیم در دیزین

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بسیاری از ما تابستان را فصل ورزش، سفر و خوشگذرانی می‌دانیم اما اگر از علاقه‌مندان به زمستان و ورزش‌های زمستانی منطقه دیزین در نزدیکی تهران با امکانات زیادی در زمینه ورزش‌های زمستانی در انتظار شماست. پیست‌های مختلف اسکی و ورزش‌های زمستانی که می‌تواند مورد است.فاده افراد مبتدی و حرفه‌ای قرار گیرد. پیست بین المللی دیزین دارای شهرت جهانی بوده و هر ساله توریست‌های زیادی از سراسر جهان برای اسکی به این پیست می‌آیند و مسابقات بین المللی اسکی نیز در این محل برگزار می‌شود.

اولین نکته‌ای که باید درباره پیست اسکی دیزین بدانید این است. که این پیست، مهم‌ترین و اولین پیست اسکی ایران است.. پیست اسکی دیزین از نظر فدراسیون جهانی نیز مورد تأیید است. و هرساله، مسابقات جهانی بسیاری در آن برگزار می‌شود. دیزین شامل تله‌کابین، تله‌سیژ، تله‌اسکی و پیست اسکی است..

در سال یک گروه اکتشاف معدن خارجی که به‌دنبال معدن در رشته کوه البرز بودند؛ به سرپرستی آقای «کاظم گیلان پور» محل پیست اسکی دیزین را شناسایی کردند. این فرد خود قهرمان و مربی اسکی بود. به‌دنبال این کشف در سال ، یک تله اسکی سیار در پیست اسکی دیزین نصب شد؛ تا تیم ملی اسکی آن زمان، برای تمرینات خارج فصل خود از آن است.فاده کند. این مجموعه از سال با نصب چند تله‌سیژ، به‌عنوان مجموعه اسکی معرفی شد و پس از آن برای دسترسی آسان به منطقه، جاده‌ای از سمت معدن زغال‌سنگ «آسین» تا پیست اسکی دیزین ساخته شد.


. تولید مواد دارویی محدود و برای حفظ گوشت. : نیترات سدیم به عنوان ماده نگهدارنده در گوشت فرآوری شده مانند هات داگ ، کالباس ترکیبی گاو و خوک ، ژامبون و گوشت های آماده می باشد. سدیم نیترات مانع از رشد باکتری های فاسد کننده گوشت است. و رنگ قرمزی گوشت یا صورتی گوشت را حفظ می کند.

این ترکیب علاوه بر کاربرد در صنایع غذایی به عنوان نگهدارنده و بهبود دهنده رنگ در فراورده های گوشتی در صنعت داروسازی به عنوان یک ماده حیاتی برای درمان مسمویت های ناشی از سیانید به شمار میرود به همین دلیل این ماده به عنوان یکی ازداروهای ضروری سازمان بهداشت جهانی طبقه بندی میشود. این ماده در کنار تیوسولفات در داروسازی بسیار مهم میباشد .

نقش مهمی در مهار رشد اسپورهای میکروارگانیسم کلوستریدیوم بوتولینوم در گوشت سرد دارد. مکانیسم این فعالیت ناشی از مهار عناصر آهن و گوگرد است.. این عناصر برای متابولیسم انرژی میکروارگانیسم کلوستریدیوم بوتولینوم است.. هر چند که، این ماده برای کنترل رشد سایر عوامل یا بیماری زا دارای اثرات متفاوت است.. اگر چه نحوه ی مهار شدن میکروارگانیسم ها به وسیله ی آن به خوبی شناخته نشده است.، اما اثربخشی آن بستگی به عوامل متعددی از جمله میزان نیتریت باقی مانده، pH، غلظت نمک، کنسانتره موجود در محصول و میزان آهن موجود در آن دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر