تولید و ساخت نیتریت سدیم در شهر ری

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


نیتریت گاهی اوقات می تواند یک بازدارنده خوردگی “خطرناک” تلقی شود، زیرا غلظت بیش از حد کم (کمتر از ppm) می‌تواند منجر به خوردگی بیشتر از زمانی که نیتریت وجود ندارد، بشود. این امر به این دلیل اتفاق می‌افتد که غلظت nitrite برای ترمیم شکاف‌های فیلم منفعل بر روی سطح فلز خیلی کم است.. در یک واکنش گالوانیک، از دست دادن فلز در آند رخ می‌دهد. از آنجا که نیتریت یک بازدارنده آندی است.، از بین رفتن فلز در این شکاف‌های فیلم متمرکز می‌شود و می‌تواند باعث گود شدن شود.

از آنجا که بدن ما نیترات را به نیتریت تبدیل می کند ، نیترات سدیم اغلب به عنوان جایگزین این ماده است.فاده می شود. اگر بتوان از این ترکیبات شیمیایی به عنوان جایگزین است.فاده کرد ، چه تفاوتی بین آنها وجود دارد؟ تفاوت اساسی این دو در محیطی است. که از آن می آیند. نیترات سدیم یک ترکیب شیمیایی طبیعی است. که در طی فتوسنتز ایجاد می شود در حالی که  نیتریت به صورت مصنوعی ساخته می شود. یک جایگزین معمول برای آن  ، آب کرفس است. که حاوی نیترات است..

باکتری‌های نیتریته کننده و دفع کننده نیتریت توسط نیتریت‌ها تغذیه می‌شوند و می‌توانند آن‌ها را به نیترات، آمونیاک و ازت تبدیل کنند. باید از بایوسایدهای غیر اکسید کننده است.فاده شود. اگر اتلاف آب وجود نداشته باشد و رسانایی و سایر پارامترهای آزمایش شده یکسان باقیمانده باشد، اما سطح Sodium nitrite سیستم کاهش یابد، این می‌تواند نشانه فعالیت میکروبیولوژیکی باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر