تولید و ساخت نیتریت سدیم در شهرک صنعتی شمس آباد

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.


نیتریت گاهی اوقات می تواند یک بازدارنده خوردگی “خطرناک” تلقی شود، زیرا غلظت بیش از حد کم (کمتر از ppm) می‌تواند منجر به خوردگی بیشتر از زمانی که نیتریت وجود ندارد، بشود. این امر به این دلیل اتفاق می‌افتد که غلظت nitrite برای ترمیم شکاف‌های فیلم منفعل بر روی سطح فلز خیلی کم است.. در یک واکنش گالوانیک، از دست دادن فلز در آند رخ می‌دهد. از آنجا که نیتریت یک بازدارنده آندی است.، از بین رفتن فلز در این شکاف‌های فیلم متمرکز می‌شود و می‌تواند باعث گود شدن شود.

از آنجا که بدن ما نیترات را به نیتریت تبدیل می کند ، نیترات سدیم اغلب به عنوان جایگزین این ماده است.فاده می شود. اگر بتوان از این ترکیبات شیمیایی به عنوان جایگزین است.فاده کرد ، چه تفاوتی بین آنها وجود دارد؟ تفاوت اساسی این دو در محیطی است. که از آن می آیند. نیترات سدیم یک ترکیب شیمیایی طبیعی است. که در طی فتوسنتز ایجاد می شود در حالی که  نیتریت به صورت مصنوعی ساخته می شود. یک جایگزین معمول برای آن  ، آب کرفس است. که حاوی نیترات است..

نیتریت سدیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی NaNO یک پودر کریستالی سفید یا کمی زرد است. که بسیار محلول در آب است.. این ماده به عنوان یکی از پرکاربرد ترین افزودنی هایی غذایی در تولید فراورده های گوشتی مانند سوسیس و کالباس مورد است.فاده قرار میگیرد .این محصول در دو گرید غذایی و صنعتی تولید می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر