تولید و ساخت نیتریت سدیم در شهرک صنعتی عباس آباد

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر صنعتی عباس اباد یکی از شهرها صنعتی موفق و در حال رشد منطقه می باشد. مساحت کلی شهرک صنعتی عباس آباد بیش از هزار هکتار است.. صنايع مجاز براي است.قرار در شهرک صنعتی عباس آباد :  صنایع فلزي و ريخته گري ، كاني غير فلزي ، غذايي ، برق الكترونيك پیش شماره تلفن این شهرک همانند تمامی شهرها است.ان تهران می باشد. آدرس: ساختمان فناوری شهرک صنعتی عباس آباد کیلومتر جاده امام رضا (ع)، بعد از پلیس راه شریف آباد، شهرک صنعتی عباس آباد، ساختمان فناوری شرکت خدماتی شهرک صنعتی عباس آبادشماره تماس:                  و

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

در شهرک صنعتی عباس آباد بالغ بر کارخانه و کارگاه کوچک واقع گردیده و تجمع این کارخانجات در این شهرک بدلیل گستردگی کاربرها و خدمات مناسب شهرک شهرک ها در آن می باشد و مهمتر از آن قیمت زمین های واگذاری شرکت شهرک های صنعتی در این شهرک پایین می باشد و لیست کارخانجات شهرک صنعتی عباس اباد را می توانید از گروه املاک صنعتی سوله دریافت نمایید .


برای تولید این محصول از چندین روش میتوان است.فاده کرد یکی از مرسوم ترین روش های تولید این ماده واکنش  اکسید نیتروژن در محلول آبی قلیایی در حضور کاتالیست است..شرایط واکنش بستگی به مرتبه اکسید شدگی اکسید نیتروژن و نوع اکسنده ارتباط دارد.

در واقع این نوع ماده یک افزودنی غذایی چند منظوره است. که علاوه بر تنظیم رنگ و طعم گوشت‌های پخته شده، از رشد میکروارگانیسم‌های مخرب نیز جلوگیری می‌کند. مکانیسم دقیق مهار باکتری بوتولینال توسط نیتریت شناخته نشده است.. با این حال، اثربخشی آن به مواردی مانند PH، نمک، دمای عملیات، زمان نگهداری، و ترکیب ماده غذایی بستگی دارد.

پادزهر های سیانید هیدروکسوکوبولامین، سدیم نیتریت و تیوسولفات سدیم می باشند. تیوسولفات سدیم ممکن است. در ترکیب با نیتریت سدیم یا هیدروکسوکوبولامین تجویز شود ، یا ممکن است. به تنهایی نیز به صورت داخل وریدی مورد است.فاده قرار بگیرد. در صورت است.فاده از این ماده به صورت وریدی در مدت زمان دقیقه حدود درصد متهموگلوبین آزاد می شود و می تواند سیانید را مهار نماید." } },{ "@type": "Question", "name": "آیا مصرف ترکیبات نیتریت دار می تواند موجب مسمومیت شود؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "مقدار مصرف الی گرم (-mg) می تواند موجب مسمومیت و تغییراتی در هموگلوبین و در نتیجه کبودی لب و پوست شود. مسمومیت با این ترکیب خیلی به ندرت از طریق مصرف غذا امکان پذیر خواهد بود. مسمومیت با این ترکیب می تواند بیشتر از مصرف آب های آلوده به کود های نیتریت سدیم صورت پذیرد. در نتیجه میزان آب مصرفی حتما باید از نظر میزان نیتریت ها و نیترات ها مورد سنجش قرار بگیرد." } },{ "@type": "Question", "name": "آیا این ماده سرطانزاست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "مطالعات زیادی در این پیرامون صورت پذیرفته است. که موجب شده است. تا است.فاده از این ماده در غلظت هایی خاص مجاز شناخته شود. ترکیب فوق می تواند سم بوتولیسم را از بین ببرد. با اینکه در سال خبرهایی مبنی بر سرطانزا بودن این ترکیب به گوش رسید اما مطالعات بعدی این دستاورد را مردود دانستند. با این حال همواره سازمان های بهداشتی افراد را به دوری از رژیم های سرشار از غذا های فراوری شده به دلیل وجود این ماده تشویق می نمایند.



( تولید و ساخت ) های دیگر