فروش نیتریت سدیم در شهرک صنعتی قرچک

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


از آنجا که بدن ما نیترات را به نیتریت تبدیل می کند ، نیترات سدیم اغلب به عنوان جایگزین این ماده است.فاده می شود. اگر بتوان از این ترکیبات شیمیایی به عنوان جایگزین است.فاده کرد ، چه تفاوتی بین آنها وجود دارد؟ تفاوت اساسی این دو در محیطی است. که از آن می آیند. نیترات سدیم یک ترکیب شیمیایی طبیعی است. که در طی فتوسنتز ایجاد می شود در حالی که  نیتریت به صورت مصنوعی ساخته می شود. یک جایگزین معمول برای آن  ، آب کرفس است. که حاوی نیترات است..

غلظت‌های بسیار زیاد nitrite می‌تواند به انسداد مکانیکیشود و به واشر و شلنگ آسیب برساند. نیتریت یک اکسیدان ملایم است.. مقادیر بالای nitrite می‌تواند واشرها و شیلنگ‌ها را اکسید و تخریب کند. مقادیر بالای آن (> پی پی ام NO) نیز به محتوای جامدات محلول در آب می‌افزاید. آبی که باعث می‌شود درزگیر مکانیکی روی پمپ قرار گیرد، تبخیر می‌شود و مواد جامد محلول را باقی می‌گذارد.

. تولید کودهای شیمیایی : نیترات سدیم دارای نیتروژن است. که در رشد گیاهان مهم است.. نیتروژن بیش از حد می تواند تولید میوه و گل را به تاخیر انداخته و مصرف خیلی کم آن می تواند به کاهش رشد گیاه منجر شود. نیتروژن نیترات سدیم به سرعت به وسیله ریشه گیاهان جذب و مصرف می شود.



( فروش ) های دیگر