تولید و ساخت نیتریت سدیم در شهرک صنعتی چهاردانگه

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


از آنجا که بدن ما نیترات را به نیتریت تبدیل می کند ، نیترات سدیم اغلب به عنوان جایگزین این ماده است.فاده می شود. اگر بتوان از این ترکیبات شیمیایی به عنوان جایگزین است.فاده کرد ، چه تفاوتی بین آنها وجود دارد؟ تفاوت اساسی این دو در محیطی است. که از آن می آیند. نیترات سدیم یک ترکیب شیمیایی طبیعی است. که در طی فتوسنتز ایجاد می شود در حالی که  نیتریت به صورت مصنوعی ساخته می شود. یک جایگزین معمول برای آن  ، آب کرفس است. که حاوی نیترات است..

نیتریت دارای دو اتم اکسیژن متصل به یک اتم نیروژن بوده ولی نیترات دارای سه اتم اکسیژن متصل به یک اتم نیتروژن می باشد. هر دو مورد دارای بار اکتریکی منفی بوده و آنیون معدنی می باشند. همچنین تفاوت دیگر این دو ترکیب این است. که نیترات سدیم یک ترکیب سنتز شده از طبیعت و در طی فتوسنتز و موجود در سبزیجات می باشد در حالی که سدیم نیتریت یک ترکیب سنتز شده حاصل از فرآیندهای شیمیایی صنعتی می باشد. همچنین بدن انسان قادر است. نیترات موجود در مواد غذایی از جمله سبزیجات (مانند کرفس) یا آب آشامیدنی را به نیتریت تبدیل کند.

یک روش تولید نیتریت سدیم است.فاده از نیترات سدیم مذاب به عنوان نمک و سرب اکسید شده می باشد، در حالی که در یک روش مدرن تر از براده آهن قراضه برای کاهش نیترات است.فاده می شود. در واقع نیتریت سدیم توسط چندین واکنش شیمیایی که شامل کاهش نیترات سدیم است.، سنتز شده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر