تولید و ساخت نیتریت سدیم در فیروزکوه

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.


در محصولات گوشتی و فراورده های گوشتی به وفور است.فاده می شود. سم بوتولیسم (مخرب اعصاب) سمی رایج در فراورده های گوشتی است. که به راحتی و با است.فاده از این ترکیب می توان جلوی آن را گرفت. همچنین سبب حفظ رنگ صورتی محصولات گوشتی می شود

نیتریت گاهی اوقات می تواند یک بازدارنده خوردگی “خطرناک” تلقی شود، زیرا غلظت بیش از حد کم (کمتر از ppm) می‌تواند منجر به خوردگی بیشتر از زمانی که نیتریت وجود ندارد، بشود. این امر به این دلیل اتفاق می‌افتد که غلظت nitrite برای ترمیم شکاف‌های فیلم منفعل بر روی سطح فلز خیلی کم است.. در یک واکنش گالوانیک، از دست دادن فلز در آند رخ می‌دهد. از آنجا که نیتریت یک بازدارنده آندی است.، از بین رفتن فلز در این شکاف‌های فیلم متمرکز می‌شود و می‌تواند باعث گود شدن شود.

معادن زیادی از این نمک در شیلی و پرو وجود دارند این ماده سفید به مقدار زیادی در آب حل می شود. نیترات سدیم به صورت توده ای یا لایه ای همراه با آهک یافت می شود. وزن مخصوص این کانی / گرم بر سانتی متر مکعب بوده و به آسانی در آب حل می شود نیترات ها به دلیل محلول بودن در آب ، بیشتر در مناطق خشک و کویری یافت می شوند.



( تولید و ساخت ) های دیگر