تولید و ساخت نیتریت سدیم در لواسان

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رفتن به درون غار در دل کوه‌ کمی شبیه به فیلم‌های ژانر وحشت هیجان شما را بر‌می‌انگیزد. فعالیت این موزه توسط است.اد ناصر هوشمند وزیری آغاز شد. آثاری که در موزه وجود دارند با هزینه شخصی است.اد وزیری و تحت نظر ایشان ساخته شده‌اند.

درست است. که لواسان تهران آب‌وهوایی ییلاقی دارد و در بهار و تابستان بسیار دیدنی و زیباست اما هر چهار فصل سال جذابیت خاص خود را برای دیدن لواسان و کوچه‌باغ‌هایش دارد. تابستان هوای لواسان خنک‌تر از تهران است. و به همین دلیل روزهای تعطیل مسیرهای ورودی به لواسان حسابی شلوغ می‌شود. از طرفی طبیعت لواسان در فصل بهار بسیار گیرا و چشم‌نواز است. پس نباید گشت‌وگذار در روستاهای این اطراف را در بهار از دست داد. جاهای دیدنی لواسان در پاییز هم بسیار دیدنی و بی‌نظیر می‌شود. تماشای طبیعت هفت‌رنگ لواسان در سوز و سرمای دل‌چسب هوای پاییزی قلبتان را حسابی گرم می‌کند. اگر هم جز آن دسته هستید که از تماشای سفیدی برف لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم زمستان لواسان را از دست ندهید.

برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.


نیتریت‌ها با پیوند با میوگلوبین، رنگدانه‌ای که اکسیژن را در سلول‌ها ذخیره می‌کند، گوشت را قرمز نگه می‌دارند. این نیتریت‌ها به عنوان جایگزینی برای اکسیژن عمل می‌کنند و اجازه می‌دهند رنگ ماندگاری بیشتری داشته باشد. Sodium nitrite به عنوان یک عامل رنگ دهنده و همچنین نگهدارنده در مواد غذایی و به عنوان عامل ضد میکروب در گوشت و ماهی و برخی پنیرها است.فاده می‌شود.

از نظر تاریخی از نمک برای حفظ گوشت است.فاده شده است.. فرآورده‌های گوشتی حاوی نمک معمولاً به رنگ قهوه‌ای مایل به خاکستری بود. وقتی این ماده به همراه نمک اضافه شود، گوشت قرمز و سپس صورتی رنگ ایجاد می‌کند که با گوشت‌های فرآوری شده مانند ژامبون، بیکن، هات داگ و بولونیا همراه است..

سدیم نیتریت در سوسیس نیز است.فاده می شود. این ماده به جهت دادن رنگ صورتی به فرآورده های گوشتی افزوده شده، با میوگلوبین گوشت واکنش داده و باعث تغییر رنگ و تبدیل آن به نیتروزومیوگلوبین (قرمز روشن) و در ادامه با حرارت دادن، به نیتروزوهموکروم (صورتی رنگ) می شود. در صورت حرارت دادن زیاد نیتریت، ماده سمی و خطرناک نیتروزآمین تولید می شود. به منظور مهار کردن تشکیل نیتروزآمین به محصولات گوشتی اسید آسکوربیک اضافه می کنند. همچنین می توان از اسید اریتوربیک و α-توکوفرول (ویتامین E) نیز بدین منظور است.فاده کرد. این مواد با خاصیت اکسیداسیون-کاهشی خود مانع تولید نیتروزآمین می شوند. جالب توجه است. بدانید در ایالات متحده آمریکا سدیم نیتریت مورد است.فاده به عنوان مواد افزودنی را به رنگ صورتی روشن رنگ می کنند تا با نمک یا شکر اشتباه گرفته نشود و از مسمومیت تصادفی با این ترکیب جلوگیری شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر