فروش نیتریت سدیم در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در نتیجه عوارض است.فاده از دوز بالای چنین ماده‌ای می‌تواند شامل تغییر سطح هوشیاری و حتی مرگ باشد. علائم بالینی سمیت نیترات زمانی رخ می‌دهد که غلظت متهموگلوبین خون بین تا درصد باشد. شایع‌ترین علائم غیرطبیعی تنگی نفس، ضعف و تشنج است.. مرگ در اثر مصرف دوز بالای Sodium nitrite زمانی اتفاق می‌افتد که غلظت متهموگلوبین خون از تا درصد فراتر رود.

نیتریت گاهی اوقات می تواند یک بازدارنده خوردگی “خطرناک” تلقی شود، زیرا غلظت بیش از حد کم (کمتر از ppm) می‌تواند منجر به خوردگی بیشتر از زمانی که نیتریت وجود ندارد، بشود. این امر به این دلیل اتفاق می‌افتد که غلظت nitrite برای ترمیم شکاف‌های فیلم منفعل بر روی سطح فلز خیلی کم است.. در یک واکنش گالوانیک، از دست دادن فلز در آند رخ می‌دهد. از آنجا که نیتریت یک بازدارنده آندی است.، از بین رفتن فلز در این شکاف‌های فیلم متمرکز می‌شود و می‌تواند باعث گود شدن شود.

محصولات گوشتی، مانند هات داگ و گوشت های اغذیه فروشی، از یک نگهدارنده نیترات و یا نیتریت مانند محصول فوق برای کاهش رشد میکروارگانیسم هایی است.فاده می کنند که در محصولات ګوشتی رشد می کنند و به نوبه ی خود می توانند از رشد سم بوتولیسم نیز جلوگیری کنند. در صورت عدم وجود این افزودنی در محصولات گوشتی، غذا به راحتی فاسد می شود.



( فروش ) های دیگر