تولید و ساخت نیتریت سدیم در ناحیه صنعتی بیجین ری

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

این ترکیب علاوه بر کاربرد در صنایع غذایی به عنوان نگهدارنده و بهبود دهنده رنگ در فراورده های گوشتی در صنعت داروسازی به عنوان یک ماده حیاتی برای درمان مسمویت های ناشی از سیانید به شمار میرود به همین دلیل این ماده به عنوان یکی ازداروهای ضروری سازمان بهداشت جهانی طبقه بندی میشود. این ماده در کنار تیوسولفات در داروسازی بسیار مهم میباشد .

از نظر تاریخی از نمک برای حفظ گوشت است.فاده شده است.. فرآورده‌های گوشتی حاوی نمک معمولاً به رنگ قهوه‌ای مایل به خاکستری بود. وقتی این ماده به همراه نمک اضافه شود، گوشت قرمز و سپس صورتی رنگ ایجاد می‌کند که با گوشت‌های فرآوری شده مانند ژامبون، بیکن، هات داگ و بولونیا همراه است..



( تولید و ساخت ) های دیگر