تولید و ساخت نیتریت سدیم در ورامین

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قلعه ایرج (یا قلعه گبری)، با ارتفاع ۵ فوت و مساحتی بالغ بر هکتار ساخته شده و از آنجایی‌که این قلعه را منتسب به ایرج فرزند فریدون، یکی از چهره‌های اساطیری شاهنامه می‌دانند، این نام را برای آن برگزیده‌اند. باستان‌شناسان زیادی مثل ژان دیولافوا و کلایس بر روی این قلعه تحقیق کرده‌اند و ادعا کرده‌اند این قلعه با هیچ اثر خشتی دنیا قابل مقایسه نیست‌. برخی نیز این قلعه را همان دژ وارنا می‌دانند که در بخش «وندیداد» در کتاب زرتشتیان آمده است.‌. گفتنی است. که نام این قلعه به‌عنوان یکی از زیباترین وباشکوه‌ترین قلعه‌های ایران و جهان در سال در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.‌.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.


مقدار مجاز است.فاده از این ماده حدودا بین ppm تا ppm می باشد. البته به ندرت ممکن است. این مقدار از ppm تجاوز کند. سازمان غذا و داروی آمریکا متذکر شده که نباید مقدار نیتریت از ppm و مقدار نیترات از ppm بیشتر باشد. اگر دوز مورد است.فاده در صنایع غذایی از مقدار مجاوز تجاوز کند خطر ابتلا به سرطان را افزایش میدهد.

اگر محصول خریداری شده دارای لیبل فری نیتریت باشد و یا محصول ارگانیک نامیده شده باشد، دارای این ترکیب نیست. همچنین می توانید لیبل محصول خریداری شده را برای مشاهده ی نام این ماده مطالعه نمایید تا از عدم وجود این ترکیب در فرمولاسیون ساخت محصول خریداری شده اطمینان خاطر حاصل نمایید. اگر محصولاتی را خریداری کردید که حاوی این ماده است. ، حتما برای سرخ کردن آن ها از حرارت ملایم است.فاده نمایید تا آزاد سازی نیتروزآمین به حداقل برسد.

غلظت‌های بسیار زیاد nitrite می‌تواند به انسداد مکانیکیشود و به واشر و شلنگ آسیب برساند. نیتریت یک اکسیدان ملایم است.. مقادیر بالای nitrite می‌تواند واشرها و شیلنگ‌ها را اکسید و تخریب کند. مقادیر بالای آن (> پی پی ام NO) نیز به محتوای جامدات محلول در آب می‌افزاید. آبی که باعث می‌شود درزگیر مکانیکی روی پمپ قرار گیرد، تبخیر می‌شود و مواد جامد محلول را باقی می‌گذارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر