تولید و ساخت نیتریت سدیم در پیشوا

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»


فرق اصلی نیترات و نیتریت در اتصال اتم های اکسیژن آن هاست. به گونه ای که نیترات حاوی سه اتم اکسیژن است. که به یک اتم نیتروژن متصل شده اند در حالی که نیتریت حاوی دو اتم اکسیژن است. که به یک اتم نیتروژن متصل شده است.. نیترات و نیتریت جزو آنیون های معدنی هستند که از اتم های نیتروژن و اکسیژن تشکیل شده اند و دارای بار الکتریکی منفی هستند. در واقع به طور کلی تفاوت هایی بین نیترات و نیترات وجود دارد.

این ترکیب علاوه بر کاربرد در صنایع غذایی به عنوان نگهدارنده و بهبود دهنده رنگ در فراورده های گوشتی در صنعت داروسازی به عنوان یک ماده حیاتی برای درمان مسمویت های ناشی از سیانید به شمار میرود به همین دلیل این ماده به عنوان یکی ازداروهای ضروری سازمان بهداشت جهانی طبقه بندی میشود. این ماده در کنار تیوسولفات در داروسازی بسیار مهم میباشد .

محدوده است.فاده از ترکیب سدیم نیتریت بین تا ppm در نظر گرفته شده است. که اغلب این مقدار از ppm بالاتر نمی رود. سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا هشدار داده است. که دوز بیش از ppm برای نیتریت و ppm برای نیترات مورد است.فاده در صنایع غذایی، منجر به افزایش خطر ابتلا به سرطان خواهد شد.



( تولید و ساخت ) های دیگر