تولید و ساخت نیتریت سدیم در چهاردانگه

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


غلظت‌های بسیار زیاد nitrite می‌تواند به انسداد مکانیکیشود و به واشر و شلنگ آسیب برساند. نیتریت یک اکسیدان ملایم است.. مقادیر بالای nitrite می‌تواند واشرها و شیلنگ‌ها را اکسید و تخریب کند. مقادیر بالای آن (> پی پی ام NO) نیز به محتوای جامدات محلول در آب می‌افزاید. آبی که باعث می‌شود درزگیر مکانیکی روی پمپ قرار گیرد، تبخیر می‌شود و مواد جامد محلول را باقی می‌گذارد.

غیر قابل احتراق اما سوزاندن مواد قابل احتراق را تسریع می کند. اگر مقادیر زیادی در آتش سوزی نقش داشته باشد یا مواد قابل احتراق به خوبی ریز تقسیم شده باشد، ممکن است. انفجار ایجاد شود. اگر توسط ترکیبات آمونیوم آلوده شود، تجزیه خود به خودی اتفاق می افتد و گرمای حاصل ممکن است. مواد قابل احتراق اطراف را مشتعل کند. گرمای طولانی مدت ممکن است. منجر به انفجار شود. اکسیدهای سمی نیتروژن در آتش سوزی های این ماده تولید می شود.

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد نیتریت فواید زیادی برای سلامتی دارد. مطالعات نشان داده‌اند که nitrite بخشی از چرخه سلامتی نیتروژن بدن است.. بدن با تبدیل نیترات به نیتریت، فشار خون را تنظیم کرده، باعث بهبودی زخم‌ها، از بین بردن عوامل بیماری‌زا در روده و حتی حفظ سلامتی در دوران بارداری می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر