فروش نیتریت سدیم در چهاردانگه

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


در نتیجه عوارض است.فاده از دوز بالای چنین ماده‌ای می‌تواند شامل تغییر سطح هوشیاری و حتی مرگ باشد. علائم بالینی سمیت نیترات زمانی رخ می‌دهد که غلظت متهموگلوبین خون بین تا درصد باشد. شایع‌ترین علائم غیرطبیعی تنگی نفس، ضعف و تشنج است.. مرگ در اثر مصرف دوز بالای Sodium nitrite زمانی اتفاق می‌افتد که غلظت متهموگلوبین خون از تا درصد فراتر رود.

برای تولید این محصول از چندین روش میتوان است.فاده کرد یکی از مرسوم ترین روش های تولید این ماده واکنش  اکسید نیتروژن در محلول آبی قلیایی در حضور کاتالیست است..شرایط واکنش بستگی به مرتبه اکسید شدگی اکسید نیتروژن و نوع اکسنده ارتباط دارد.

نیتریت سدیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی NaNO یک پودر کریستالی سفید یا کمی زرد است. که بسیار محلول در آب است.. این ماده به عنوان یکی از پرکاربرد ترین افزودنی هایی غذایی در تولید فراورده های گوشتی مانند سوسیس و کالباس مورد است.فاده قرار میگیرد .این محصول در دو گرید غذایی و صنعتی تولید می شود.



( فروش ) های دیگر