فروش هالوژن گچی در اسلامشهر

Trimless Frame-1
Trimless Frame-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..


چراغ سقفی توکار دست ساز گچی زیبا و منحنی، مخصوص سقف گچ و رابیتس با سطح تمام شده یک دست و بدون فریم و کادر، مناسب برای کافه رستوران ها، محیط های اداری و صنعتی، هتل ها، فروشگاه های بزرگ، خانه ها، گالری های هنری و مراکز تفریحی. جنس محصول گچ آلفا تقویت شده با الیاف پلیمری و قابل رنگ است.. علاوه براین اتصالات امکان تعویض آسان لامپ را فراهم می کنند. 

در سالیان اخیر شاهد تحولات عظیم و پیشرفت چشمگیر در صنعت نور و روشنایی در ایران و جهان بوده‌ایم. پس از اکتشاف برق و اختراع اولین لامپ توسط توماس ادیسون، انسان به اهمیت وجود نور و روشنایی پی برد و پیوسته سعی کرد تا لامپ‌هایی با کیفیت بالاتر و هزینه پایین‌تر تولید کند. این روند تا به امروز ادامه داشته و شاهد سرعت پیشرفت در صنعت برق و روشنایی هستیم. یکی از جدیدترین محصولات صنعت برق و ساختمان که بازدهی بالا و مصرف انرژی کمی دارد، لامپ هالوژن است.. این لامپ‌ها به دلیل مصرف انرژی پایین، بازدهی و روشنایی بالا، زیبایی در طراحی و تنوع بالا از لامپ‌های محبوب در صنعت برق و ساختمان بوده و از این رو امروز به بررسی این لامپ‌ها می‌پردازیم.

چراغ سقفی توکار دست ساز گچی زیبا و منحنی، مخصوص انواع سقف های کاذب کناف با سطح تمام شده یک دست و بدون فریم و کادر، مناسب برای فضای مسکونی (آپارتمان و ویلا)، کافه رستوران ها، محیط های اداری و صنعتی، هتل ها، فروشگاه های بزرگ، گالری های هنری و مراکز تفریحی. جنس محصول گچ آلفا تقویت شده با الیاف پلیمری و قابل رنگ است.. علاوه براین اتصالات امکان تعویض آسان لامپ را فراهم می کنند. این محصول برای فضاهای با سبک طراحی مدرن بسیار مناسب و کاربردی است..



( فروش ) های دیگر