فروش هالوژن گچی در شمال تهران

Trimless Frame-1
Trimless Frame-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.

محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 

بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.


چراغ سقفی توکار دست ساز گچی زیبا و منحنی، مخصوص سقف گچ و رابیتس با سطح تمام شده یک دست و بدون فریم و کادر، مناسب برای کافه رستوران ها، محیط های اداری و صنعتی، هتل ها، فروشگاه های بزرگ، خانه ها، گالری های هنری و مراکز تفریحی. جنس محصول گچ آلفا تقویت شده با الیاف پلیمری و قابل رنگ است.. علاوه براین اتصالات امکان تعویض آسان لامپ را فراهم می کنند. 

در سالیان اخیر شاهد تحولات عظیم و پیشرفت چشمگیر در صنعت نور و روشنایی در ایران و جهان بوده‌ایم. پس از اکتشاف برق و اختراع اولین لامپ توسط توماس ادیسون، انسان به اهمیت وجود نور و روشنایی پی برد و پیوسته سعی کرد تا لامپ‌هایی با کیفیت بالاتر و هزینه پایین‌تر تولید کند. این روند تا به امروز ادامه داشته و شاهد سرعت پیشرفت در صنعت برق و روشنایی هستیم. یکی از جدیدترین محصولات صنعت برق و ساختمان که بازدهی بالا و مصرف انرژی کمی دارد، لامپ هالوژن است.. این لامپ‌ها به دلیل مصرف انرژی پایین، بازدهی و روشنایی بالا، زیبایی در طراحی و تنوع بالا از لامپ‌های محبوب در صنعت برق و ساختمان بوده و از این رو امروز به بررسی این لامپ‌ها می‌پردازیم.

چراغ سقفی توکار دست ساز گچی زیبا و منحنی، مخصوص انواع سقف های کاذب کناف با سطح تمام شده یک دست و بدون فریم و کادر، مناسب برای فضای مسکونی (آپارتمان و ویلا)، کافه رستوران ها، محیط های اداری و صنعتی، هتل ها، فروشگاه های بزرگ، گالری های هنری و مراکز تفریحی. جنس محصول گچ آلفا تقویت شده با الیاف پلیمری و قابل رنگ است.. علاوه براین اتصالات امکان تعویض آسان لامپ را فراهم می کنند. این محصول برای فضاهای با سبک طراحی مدرن بسیار مناسب و کاربردی است..



( فروش ) های دیگر