فروش هالوژن گچی در شهر قدس

Trimless Frame-1
Trimless Frame-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.


در سالیان اخیر شاهد تحولات عظیم و پیشرفت چشمگیر در صنعت نور و روشنایی در ایران و جهان بوده‌ایم. پس از اکتشاف برق و اختراع اولین لامپ توسط توماس ادیسون، انسان به اهمیت وجود نور و روشنایی پی برد و پیوسته سعی کرد تا لامپ‌هایی با کیفیت بالاتر و هزینه پایین‌تر تولید کند. این روند تا به امروز ادامه داشته و شاهد سرعت پیشرفت در صنعت برق و روشنایی هستیم. یکی از جدیدترین محصولات صنعت برق و ساختمان که بازدهی بالا و مصرف انرژی کمی دارد، لامپ هالوژن است.. این لامپ‌ها به دلیل مصرف انرژی پایین، بازدهی و روشنایی بالا، زیبایی در طراحی و تنوع بالا از لامپ‌های محبوب در صنعت برق و ساختمان بوده و از این رو امروز به بررسی این لامپ‌ها می‌پردازیم.

چراغ سقفی توکار دست ساز گچی زیبا و منحنی، مخصوص سقف گچ و رابیتس با سطح تمام شده یک دست و بدون فریم و کادر، مناسب برای کافه رستوران ها، محیط های اداری و صنعتی، هتل ها، فروشگاه های بزرگ، خانه ها، گالری های هنری و مراکز تفریحی. جنس محصول گچ آلفا تقویت شده با الیاف پلیمری و قابل رنگ است.. علاوه براین اتصالات امکان تعویض آسان لامپ را فراهم می کنند. 

چراغ سقفی توکار دست ساز گچی زیبا و منحنی، مخصوص انواع سقف های کاذب کناف با سطح تمام شده یک دست و بدون فریم و کادر، مناسب برای فضای مسکونی (آپارتمان و ویلا)، کافه رستوران ها، محیط های اداری و صنعتی، هتل ها، فروشگاه های بزرگ، گالری های هنری و مراکز تفریحی. جنس محصول گچ آلفا تقویت شده با الیاف پلیمری و قابل رنگ است.. علاوه براین اتصالات امکان تعویض آسان لامپ را فراهم می کنند. این محصول برای فضاهای با سبک طراحی مدرن بسیار مناسب و کاربردی است..



( فروش ) های دیگر