مشاوره و اجرا های تنشن در شمال تهران

their tensions-1
their tensions-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله نارمک تهران که به محله صد میدان معروف است.، دارای / کیلومتر مربع مساحت و سه ناحیه شهری است.. ۸ هزار و خانوار با هزار و نفر جمعیت دارد. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است. که در قدیم، نام آن ده نارمک بوده‌است، یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود. این محله که در ضلع شمالی محله

منطقه یکی از مناطق قدیمی شهر تهران محسوب می‌شود که در مرکز تهران واقع است.. از مهمترین مشخصات این منطقه قرار گرفتن بازار تهران و بسیاری از مراکز و نهادهای دولتی، وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در این منطقه است.. محله های این منطقه عبارتند از :

از مهم ترین جاذبه های گردشگری محله های شمال تهران موجود در این منطقه می توان به دربند، بام تهران، درکه، پیست اسکی توچال، بازار تجریش، امام زاده صالح، فرهنگسرای نیاوران، پارک قیطریه، کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، نگارخانه جماران، فرهنگسرای ملل، پارک ملت، امام زاده قاسم، پارک جمشیدیه، موزه حیات وحش ایران اشاره کرد. علاوه بر این لازم به ذکر است. که در بسیاری از مراکز خرید موجود در محله های شمال تهران ، شهر بازی ها و مراکز تفریحی بسیار زیادی وجود دارد و در نتیجه بسیاری از خانواده ها برای گردش و تفریح فرزندان خود، ساعاتی را در این شهر بازی ها می گذرانند.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

تنشن کنترل (کنترل کشش فیلم) به منظور کنترل درست گشتاور در قسمت های مختلف ماشین آلات صنایع چاپ و تولید پلاستیک است.فاده میگردند. از عمده ماشین آلات صنایع چاپ میتوان به دستگاههای : چاپ روتوگراور و فلکسوگراور _ لمینت _ کلدسیل _ کوتینگ و تولید انواع فیلم اشاره کرد.

کنترلرهای تنشن (کنترل کشش فیلم) به منظور کنترل درست گشتاور. در قسمت های مختلف ماشین آلات صنایع چاپ و تولید پلاستیک است.فاده میگردند. از عمده ماشین آلات صنایع چاپ میتوان به دستگاههای : چاپ روتوگراور و فلکسوگراور _ لمینت _ کلدسیل _ کوتینگ و تولید انواع فیلم اشاره کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر