مشاوره و اجرا های تنشن در لواسان

their tensions-1
their tensions-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.

اگر جمعيت كشور ثابت بمونه يعني هر خانواده اي تا سقف سه فرزند، بيشتر زادآوري نكنه مطمئنا ديگه شاهد برج سازي و ساخت و سازهاي عمودي در هيچ كجاي كشور نخواهيم شد و به زودي گروني و فقر از مملكت عزيزمون براي هميشه ريشه كن شده و به تدريج همه جاي كشور لواساني ميشه ولي اگه مردم فريب تبليغات مسئولين را بخورند و هر خانواده بالاي سه فرزند زادآوري كند بزودي بايد شاهد اين باشيم كه همين لواسان زيبا و رويايي نيز به سرنوشت شوم تهران دچار خواهد شد درست همين بلايي كه است.ان مازندران و ساير شهرهاي شمالي را در معرض اين سونامي ازدياد جمعيت و ساخت و سازهاي عمودي قرار داده به اضافه تورم روزافزون در تمام كشور..قانون فيزيك است.ثنا نداره ،خروجي زادآوري بالاي سه فرزند يعني گراني و برج سازي و آلودگي محيط زيست


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

تنشن کنترل (کنترل کشش فیلم) به منظور کنترل درست گشتاور در قسمت های مختلف ماشین آلات صنایع چاپ و تولید پلاستیک است.فاده میگردند. از عمده ماشین آلات صنایع چاپ میتوان به دستگاههای : چاپ روتوگراور و فلکسوگراور _ لمینت _ کلدسیل _ کوتینگ و تولید انواع فیلم اشاره کرد.

کنترلرهای تنشن (کنترل کشش فیلم) به منظور کنترل درست گشتاور. در قسمت های مختلف ماشین آلات صنایع چاپ و تولید پلاستیک است.فاده میگردند. از عمده ماشین آلات صنایع چاپ میتوان به دستگاههای : چاپ روتوگراور و فلکسوگراور _ لمینت _ کلدسیل _ کوتینگ و تولید انواع فیلم اشاره کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر