سوله متری در شهرک صنعتی سهند ۸ چهاردانگه در طبقه هر طبقه متر ارتفاع طبقه اول متر سیستم گرمایش موتورخانه چیلر برق فاز دارای دفتر مدیریتی، اداری بسیار شیک طراحی با چوب و شیشه دارای حیاط مستقل بسیار تمیز و مرتب انبار، اتاق است.راحت پرسنل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر طبقه مستقل سرویس حمام آشپزخانه در هر طبقه مجزا درب ها هوشمند و اثر انگشت در شهرک صنعتی بی همتا و تکرار نشدنی مناسب برای کارهای برند شرکت های تولیدی معتبر
سوله متری در شهرک صنعتی سهند ۸ چهاردانگه در طبقه هر طبقه متر ارتفاع طبقه اول متر سیستم گرمایش موتورخانه چیلر برق فاز دارای دفتر مدیریتی، اداری بسیار شیک طراحی با چوب و شیشه دارای حیاط مستقل بسیار تمیز و مرتب انبار، اتاق است.راحت پرسنل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر طبقه مستقل سرویس حمام آشپزخانه در هر طبقه مجزا درب ها هوشمند و اثر انگشت در شهرک صنعتی بی همتا و تکرار نشدنی مناسب برای کارهای برند شرکت های تولیدی معتبر
در اینجا یونیت خارجی پمپ حرارتی که نقش کندانسور را دارد، مسئول بیرون راندن گرما از سیستم است.. تمام گرمای ناخواستهای که سیستم از یونیت داخلی گرفته، توسط کمپرسور به سمت کندانسور روانه میشود. کندانسور گرما را به هوای بیرون منتقل میکند. وظیفه فن در این فرآیند تسریع عملیات تبادل گرماست.
متداول ترین نوع پمپ گرمایی، پمپ حرارتی منبع هوا است. که گرما را بین خانه و هوای بیرون انتقال می دهد. پمپ حرارتی امروزی، می تواند میزان مصرف برق است.فاده شده جهت گرمایش را در مقایسه با گرمایش مقاومت الکتریکی مانند کوره ها و بخاری های قرنیزی، تقریباً ٪ بکاهد. پمپ های حرارتی با بازده بالا نیز بهتر از
هیت پمپ های هوایی اصولاً بر اساس ظرفیت سرمایشی خود طراحی و انتخاب میشوند چرا که در طراحی برای گرمایش عموماً از یک تجهیز دیگر در کنار هیت پمپ برای تامین گرمایش است.فاده میشود. از نکات دیگر در هیت پمپ های هوایی، بحث سر وصدای آن ها است. که اگر درون فضا یا درست بالای ان تعبیه شده باشد نیاز است. تا تمهیداتی جهت کاهش سطح نویز آن اندیشیده شود. شکل زیر نشاندهنده یک هیت پمپ با منبع هوایی است..
منبع اصلی تامین انرژی موتور GHP گاز شهری است.. ولی می توان از گاز LPG نیز به عنوان منبع دیگر تامین انرژی موتور است.فاده کرد. اگر به هر دلیلی گاز شبکه قطع شود می توان خیلی سریع از کپسول های حاوی گاز LPG است.فاده و سیستم تهویه را در حال کارکرد نگه داشت و قابلیت اعتماد به سیستم را افزایش داد.
بنابراین مبرد که وارد یونیت خارجی شده و از مبدل حرارتی آن عبور کرده، تبدیل به مایع میشود مبرد هنگام ترک کندانسور و عبور از شیر تنظیم یک مایع اشباع با دمای متوسط است. که هنوز فشار بالایی دارد. فشار بالای مبرد هنگام خروج از کمپرسور عامل جریان آن در کل سیستم تبرید است..