فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..
فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..
شکل بالا مربوط به حالت گرمایش یک هیت پمپ است.، پس از اینکه حرارت از منبع به اواپراتور منتقل شد، مبرد گرم شده و وارد کمپرسور میشود تا علاوه بر افزایش فشار، دمای اشباع آن نیز افزایش یافته تا انتقال حرارت مناسبتری با هوای محل در کندانسور داشته یاشد.
هیت پمپ های هوایی اصولاً بر اساس ظرفیت سرمایشی خود طراحی و انتخاب میشوند چرا که در طراحی برای گرمایش عموماً از یک تجهیز دیگر در کنار هیت پمپ برای تامین گرمایش است.فاده میشود. از نکات دیگر در هیت پمپ های هوایی، بحث سر وصدای آن ها است. که اگر درون فضا یا درست بالای ان تعبیه شده باشد نیاز است. تا تمهیداتی جهت کاهش سطح نویز آن اندیشیده شود. شکل زیر نشاندهنده یک هیت پمپ با منبع هوایی است..
مبرد کمپرسور را بهصورت یک گاز با فشار و دمای بالا ترک میکند و مستقیم به بخش بالایی شیر چهار طرفه میرسد. شیر چهار طرفه جهت جریان مبرد را در پمپ حرارتی تعیین میکند. در اینمورد، یعنی در حالت سرمایش، مبرد مستقیماً به مبدل حرارتی یونیت خارجی فرستاده میشود. در آنجا بخشی از انرژی خود را از دست میدهد و مایع میشود.
در این متن هدف ما توضیح ساختار هیت پمپ یا همان پمپ حرارتی مدرن VRF است.. پمپ حرارتی VRF به دو دسته پمپ حرارتی گازسوز GHP و پمپ حرارتی الکتریکی EHP تقسیم می شود که در بسیاری از منابع به اشتباه به نوع EHP همان VRF گفته می شود. ما نیز به ناچار هر جا که اسمی از VRF می آوریم، منظورمان همان EHP است. که با انرژی الکتریسیته کار می کند.
موتورهای احتراقی گازسوز این دستگاه ها معمولا سه سیلندر بهینه شده برای کار با گاز شهری است.. برای نمونه در هیت پمپ های گازسوز شرکت LG از موتور سه سیلندر شرکت Hyundai کره است.فاده می شود. این موتورها معمولا از سیکل میلر Miler-cycle بهره برده و در نتیجه کورس تراکم موتور کاهش یافته است.. بنابرین مقدار اتلافات کمپرس یا فشرده سازی هوا در موتور کاهش یافته و در نتیجه راندمان کلی موتور افزایش می یابد.