خدمات و سرویس هیتر و گرمکن صنعتی در بومهن

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


روش های قدیمی و سنتی برای است.فاده از گرمکن زمان های زیادی را از شما خواهد گرفت و همین طور اینکه نتیجه به دست آمده نیز دلخواه نخواهد بود. در جوامع امروزی هربار صنعت جدیدی در حال شکل گرفتن است. که انسان را به سمت موفقیت روز افزون سوق می دهد. اما یکی از این صنعت ها، است.فاده از گرمکن صنعتی است. که به صورت گسترده در حال پیشرفت است..

این محصول کارکرد و کاربرد های مختلفی دارد از کاربرد های این محصول گرم نگه داشتن طولانی محیط، مواد غذایی و… می باشد. برای بهتر شدن و یکنواخت شدن تمامی گرمکن ها و همین طور برای صرفه جویی در مصرف انرژی مصرفی، دستگاه قابلیت سیستم ترموستات را دارا می باشد.

سیستم گرمایشی مورد است.فاده برای تامین گرمایش گرمکن‌ صنعتی، علاوه بر مهیا‌سازی درجه حرارت مورد نیاز آن باید دارای ویژگی‌های دیگری از قبیل، گرمایش گرمکن با حداقل مصرف سوخت و راندمان بالا، حداقل میزان خرابی و نیاز به تعمیر سیستم گرمایشی را دارا باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر