خدمات و سرویس هیتر و گرمکن صنعتی در دیزین

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه دیزین یکی از مناطق گران قیمت برای سفر و خوشگذرانی است.. برای ورود به این منطقه باید در حدود هزار تومان ورودیه بر ای هر نفر پرداخت کنید که این مقدار در روزهای شنبه تا سه شنبه کمتر است.. علاوه بر آن هزینه رستوران، کرایه وسایل اسکی، لباس اسکی و ورودی پیست را باید اضافه کرد. البته سفر به دیزین تجربه‌ای متفاوت است. که شاید به هزینه آن بیارزد.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به بالای پیست‌ها در دیزین‌، است.فاده از تله‌اسکی‌های بشقابی است.. در مجموعه تفریحی دیزین، تله اسکی بشقابی وجود دارد. اولین نکته در است.فاده از تله اسکی بشقابی این است. که باید کفش اسکی به پا داشته باشید. تله‌اسکی‌های بشقابی،‌ میله‌هایی هستند که در انتهای آن‌ها، سطوحی بشقابی شکل قرار گرفته‌اند.

قیمت منوی رستوران لوتوس دیزین نسبت به کیفیت بالای غذا مناسب است.. و بخش‌های مختلف این رستوران نیز به لحاظ دکوراسیون متفاوتند اما شاید یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های رستوران لوتوس که در کیلومتری پیست دیزین تهران قرار دارد، نزدیکی و دسترسی آن به هتل گاجره  است. این هتل یکی از معروف‌ترین هتل های دیزین به حساب می‌آید.


سیستم گرمایشی مورد است.فاده برای تامین گرمایش گرمکن‌ صنعتی، علاوه بر مهیا‌سازی درجه حرارت مورد نیاز آن باید دارای ویژگی‌های دیگری از قبیل، گرمایش گرمکن با حداقل مصرف سوخت و راندمان بالا، حداقل میزان خرابی و نیاز به تعمیر سیستم گرمایشی را دارا باشد.

همچنین پنل کنترل شرکت اخگر تابش، قابلیت تنظیم کارکرد بر مبنای نیازهای خاص مصرف کننده را دارا می‌باشد که توسط تیم فنی و طبق تقاضا به عنوان یک امتیاز (Option) به مجموعه اصلی اضافه می‌گردد. با است.فاده از پنل کنترل و سنسورهای تابشی امتیازات زیر مورد انتظار خواهند بود:

گروه صنعتي هیمورا بزرگترين توليد كننده انواع تجهیزات صنایع برودتی ، حرارتی و لبنیات در خاورميانه مي باشد. با همت كارمندان ، و متخصصان، كارگران و همچنين توزيع كنندگان سخت كوش، خوشنام و پشت كار مديران در كنار سرمايه گذاري تدريجي پايدار با وجود ناپايداري هاي اقتصادي موجود توانسته قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه صنعت و ساخت محصولات حرارتی ، برودتی و لبنیاتی بردارد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر