فروش هیتر و گرمکن صنعتی در رودهن

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.

آب‌و‌هوای رودهن به دلیل نزدیکی به کوهستان و وجود باغات فراوان در آن، در بهار و تابستان بسیار مطبوع و دلپذیر است.. آب‌وهوای رودهن را باید نیمه‌کوهستانی بدانیم. اغلب روزهای زمستان هوای رودهن برفی و سرد است.. پاییز در رودهن هوا نسبت به تهران سرد اما نسبت به زمستان رودهن، مطبوع‌تر می‌شود.

دشت سیاه پالاس دارای طبیعت دست نخورده و فضایی پوشیده از گل های لاله سرخ و شقایق و زنبق وحشی و انواع گیاهان دارویی مانند خرگوشک، مریم گلی،شیرین بیان،  قارچ کوهی، سبزی کوهی، و جانوران مختلف مانند گرگ، شغال، روباه، گربه وحشی، قوچ کوهی، مار، مارمولک، موش صحرایی و عقاب است..


به منظور است.علام قیمت خرید هیتر های گلخانه ای و همچنین مشخصات فنی کلیه هیتر های صنعتی ، سالنی ، مرغداری ، دامداری ، سالن پرورش قارچ ، سالن های ورزشی ، مساجد ، رستوران ها و باغها با شماره تلفن و تماس حاصل فرمایید .

مشعل گازی افروز با توان الی کیلووات می تواند به دو صورت تابشی و همرفت گرمایش محیط را فراهم کند. به این صورت که اگر این سامانه ها به همراه باند تابشی مناسب مورد است.فاده قرار گیرند، میتوان گرمایش محیط را به صورت تابشی فراهم نمود و اگر بدون است.فاده از باند تابشی مورد است.فاده قرار گیرند به دلیل احتراق کامل و عاری از آلاینده‌ی این سامانه، می توان آن را به صورت سیستم گرمایشی همرفت مورد است.فاده قرار داد.

سامانه‌های موضعی شرکت اخگر تابش با توان الی کیلووات و با طول الی متر توانایی گرمایش گرمکن‌های مختلف با طول متفاوت را داراست. مشعل این سامانه‌ها در بیرون از محیط گرمکن نصب می‎‌شود، باند تابشی سامانه‌ها درون گمرکن قرار می‌گیرد و گرمایش آن را به صورت تابشی تامین می‌کند. محصولات احتراق خروجی از دودکش سامانه‌ها می‌توانند به درون گرمکن نیز هدایت شوند تا به این صورت به گرمایش آن کمک کنند، همچنین میتوان از یک فن سیرکوله بهره برد تا هوای گرم تولیدی را درون گرمکن بچرخاند.



( فروش ) های دیگر