خدمات و سرویس هیتر و گرمکن صنعتی در شهر جدید اندیشه

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


دستگاه گرمکن را می توانید به دو صورت گازی و برقی خریداری کنید و از بابت انرژی مصرفی نگران نباشید چرا که این دستگاه ها قابلیت جابجایی را دارند. برای خرید گرمکن های صنعتی از نمایندگی های مجاز، علاوه بر کیفیت محصول می توانید جنس خریداری شده را گارانتی کنید و با خریدی مطمئن تر محصول را است.فاده کنید.

به منظور است.علام قیمت خرید هیتر های گلخانه ای و همچنین مشخصات فنی کلیه هیتر های صنعتی ، سالنی ، مرغداری ، دامداری ، سالن پرورش قارچ ، سالن های ورزشی ، مساجد ، رستوران ها و باغها با شماره تلفن و تماس حاصل فرمایید .

یکی از ضروری ترین وسایل موجود در خانه ها، رستوران ها، صنایع و… است.فاده از گرمکن های صنعتی است. . برای انتخاب بهترین گرمکن صنعتی اولین چیزی که باید به آن توجه بکنیم، کارکرد طولانی دستگاه و کیفیت مواد اولیه ای است. که دستگاه از آن ساخته شده است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر