فروش هیتر و گرمکن صنعتی در شهر ری

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


در صورتی که دستگاه خریداری شده بزرگتر از حد نیاز باشد، انرژی زیادی صرف گرم شدن دستگاه می شود و در صورتی که دستگاه کوچک تر از حد نیاز شما باشد، باید زمان زیادی را صرف گرم کردن غذا با این دستگاه بکنید. از این رو قبل از خرید کردن این محصول از ظرفیت دستگاه مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید.

همچنین پنل کنترل شرکت اخگر تابش، قابلیت تنظیم کارکرد بر مبنای نیازهای خاص مصرف کننده را دارا می‌باشد که توسط تیم فنی و طبق تقاضا به عنوان یک امتیاز (Option) به مجموعه اصلی اضافه می‌گردد. با است.فاده از پنل کنترل و سنسورهای تابشی امتیازات زیر مورد انتظار خواهند بود:

سیستم گرمایشی مورد است.فاده برای تامین گرمایش گرمکن‌ صنعتی، علاوه بر مهیا‌سازی درجه حرارت مورد نیاز آن باید دارای ویژگی‌های دیگری از قبیل، گرمایش گرمکن با حداقل مصرف سوخت و راندمان بالا، حداقل میزان خرابی و نیاز به تعمیر سیستم گرمایشی را دارا باشد.



( فروش ) های دیگر