فروش هیتر و گرمکن صنعتی در شهرک صنعتی قرچک

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


همچنین پنل کنترل شرکت اخگر تابش، قابلیت تنظیم کارکرد بر مبنای نیازهای خاص مصرف کننده را دارا می‌باشد که توسط تیم فنی و طبق تقاضا به عنوان یک امتیاز (Option) به مجموعه اصلی اضافه می‌گردد. با است.فاده از پنل کنترل و سنسورهای تابشی امتیازات زیر مورد انتظار خواهند بود:

امروزه یکی از سیستم‌های پرکاربرد مورد است.فاده در صنایع، گرمکن‌ صنعتی می‌باشد. این دستگاه در زمینه‌های کاری مختلف از قبیل صنایع غذایی، صنایع پخت نان، است.خر‌ها و غیره کاربرد فرآوان دارد و همانطور که میدانیم مهم ترین امر در زمینه راه‌اندازی انواع گرمکن‌های صنعتی مبحث تامین گرمایش گرمکن می‌باشد.

این محصول کارکرد و کاربرد های مختلفی دارد از کاربرد های این محصول گرم نگه داشتن طولانی محیط، مواد غذایی و… می باشد. برای بهتر شدن و یکنواخت شدن تمامی گرمکن ها و همین طور برای صرفه جویی در مصرف انرژی مصرفی، دستگاه قابلیت سیستم ترموستات را دارا می باشد.



( فروش ) های دیگر