فروش هیتر و گرمکن صنعتی در فیروزکوه

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.

به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..


گروه صنعتي هیمورا بزرگترين توليد كننده انواع تجهیزات صنایع برودتی ، حرارتی و لبنیات در خاورميانه مي باشد. با همت كارمندان ، و متخصصان، كارگران و همچنين توزيع كنندگان سخت كوش، خوشنام و پشت كار مديران در كنار سرمايه گذاري تدريجي پايدار با وجود ناپايداري هاي اقتصادي موجود توانسته قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه صنعت و ساخت محصولات حرارتی ، برودتی و لبنیاتی بردارد.

سیستم برودتی و گرمایشی گلخانه مرغداری ، دامداری ، سالنهای پرورش قارچ و&#;  یکی از مهمترین تجهیزاتی است. که باید با دقت فراوان خریداری شود . شرکت تک صنعت به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان انواع سیستم گرمایشی (بخاری گلخانه ای ، هیتر گلخانه ، کوره ، گرمکن ، جت هیتر ، بخاری برقی ، بخاری گازی ، بخاری گازوییلی ) میباشد که برای تامین گرما و متعادل نگه داشتن دمای محیط کارایی فوق العاده ای دارد .

سامانه گرمایشی افروز به همراه باند تابشی مناسب که می‌تواند دارای لوله هایی با قطرهای متفاوت باشند، توانایی گرمایش مخازن و کوره های مختلف با ابعاد و نیاز های متفاوت را دارد، در محیط های خورنده برای جلوگیری از زنگ زدن و یا خورده شدن لوله های باند گرمایشی می توان از لوله های از جنس است.یل است.فاده نمود. این دستگاه از بهترین و پرفروش ترین تجهیزات به روز اجتماع است.. امروزه تولید گرمکن صنعتی برای انواع بخش های صنعتی از مهم ترین تاسیسات مورد نیاز آن بخش محسوب می شود.



( فروش ) های دیگر