فروش هیتر و گرمکن صنعتی در لواسان

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..

از جاهای دیدنی لواسانات که جزو آثار ملی ایران هستند، می‌توان به محوطه باستانی سر قبر تاج الدین، تپه باستانی ناظم آباد، تپه و عمارت باستانی تنگل خانه، تپه باستانی جوهک، تپه باستانی سر قلعه، تپه باستانی سوزگران، تپه باستانی شیرتازه و تپه باستانی قلیان (فرنگیس) اشاره کرد. تپه‌های دیگری نظیر محوطه باستانی است.په سومه‌وار، تپه‌های باستانی گوشواره، تپه باستانی کلابد و تپه باستانی مرغی نیز در منطقه لواسانات قرار دارند که همگی در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند.


سیستم برودتی و گرمایشی گلخانه مرغداری ، دامداری ، سالنهای پرورش قارچ و&#;  یکی از مهمترین تجهیزاتی است. که باید با دقت فراوان خریداری شود . شرکت تک صنعت به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان انواع سیستم گرمایشی (بخاری گلخانه ای ، هیتر گلخانه ، کوره ، گرمکن ، جت هیتر ، بخاری برقی ، بخاری گازی ، بخاری گازوییلی ) میباشد که برای تامین گرما و متعادل نگه داشتن دمای محیط کارایی فوق العاده ای دارد .

سیستم گرمایشی مورد است.فاده برای تامین گرمایش گرمکن‌ صنعتی، علاوه بر مهیا‌سازی درجه حرارت مورد نیاز آن باید دارای ویژگی‌های دیگری از قبیل، گرمایش گرمکن با حداقل مصرف سوخت و راندمان بالا، حداقل میزان خرابی و نیاز به تعمیر سیستم گرمایشی را دارا باشد.

تک صنعت تولید کننده انواع سیستم گرمایشی گلخانه ای ( بزرگ و کوچک ،با دودکش و بدون دود کش ) میباشد . بهترین نوع هیتر و بخاری و جت هیتر برای گلخانه در انواع برقی ، گازی و گازوییلی . لطفا جهت است.علام قیمت خرید و دریافت مشخصات فنی هیتر ها و کاتالوگ با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید .



( فروش ) های دیگر