خدمات و سرویس هیتر و گرمکن صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


سامانه گرمایشی افروز به همراه باند تابشی مناسب که می‌تواند دارای لوله هایی با قطرهای متفاوت باشند، توانایی گرمایش مخازن و کوره های مختلف با ابعاد و نیاز های متفاوت را دارد، در محیط های خورنده برای جلوگیری از زنگ زدن و یا خورده شدن لوله های باند گرمایشی می توان از لوله های از جنس است.یل است.فاده نمود. این دستگاه از بهترین و پرفروش ترین تجهیزات به روز اجتماع است.. امروزه تولید گرمکن صنعتی برای انواع بخش های صنعتی از مهم ترین تاسیسات مورد نیاز آن بخش محسوب می شود.

به منظور است.علام قیمت خرید هیتر های گلخانه ای و همچنین مشخصات فنی کلیه هیتر های صنعتی ، سالنی ، مرغداری ، دامداری ، سالن پرورش قارچ ، سالن های ورزشی ، مساجد ، رستوران ها و باغها با شماره تلفن و تماس حاصل فرمایید .

گرمکن (هیتر) باکس TopSUN که امکان نصب بر روی انواع باکس ها را داشته  و مجهز به پد گرم کننده تاپسان، عایق های خاص بازتابشی فودگرید بوده و دارای کلید قطع و وصل بوده که با تامین دمای ۵-۵۵ درجه سانتیگراد، ضمن گرم مگه داشتن غذا، ضدعفونی کامل داخل باکس را تایم می کند. با گرمکن (هیتر) باکس TopSUN در فصل سرما، نگران سرد شدن غذای در حین توزیع آن نباشید! و گسترده ارسال خود را افزایش دهید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر