فروش هیتر و گرمکن صنعتی در ناحیه صنعتی بیجین ری

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


روش های قدیمی و سنتی برای است.فاده از گرمکن زمان های زیادی را از شما خواهد گرفت و همین طور اینکه نتیجه به دست آمده نیز دلخواه نخواهد بود. در جوامع امروزی هربار صنعت جدیدی در حال شکل گرفتن است. که انسان را به سمت موفقیت روز افزون سوق می دهد. اما یکی از این صنعت ها، است.فاده از گرمکن صنعتی است. که به صورت گسترده در حال پیشرفت است..

سامانه‌های موضعی شرکت اخگر تابش با توان الی کیلووات و با طول الی متر توانایی گرمایش گرمکن‌های مختلف با طول متفاوت را داراست. مشعل این سامانه‌ها در بیرون از محیط گرمکن نصب می‎‌شود، باند تابشی سامانه‌ها درون گمرکن قرار می‌گیرد و گرمایش آن را به صورت تابشی تامین می‌کند. محصولات احتراق خروجی از دودکش سامانه‌ها می‌توانند به درون گرمکن نیز هدایت شوند تا به این صورت به گرمایش آن کمک کنند، همچنین میتوان از یک فن سیرکوله بهره برد تا هوای گرم تولیدی را درون گرمکن بچرخاند.

امروزه یکی از سیستم‌های پرکاربرد مورد است.فاده در صنایع، گرمکن‌ صنعتی می‌باشد. این دستگاه در زمینه‌های کاری مختلف از قبیل صنایع غذایی، صنایع پخت نان، است.خر‌ها و غیره کاربرد فرآوان دارد و همانطور که میدانیم مهم ترین امر در زمینه راه‌اندازی انواع گرمکن‌های صنعتی مبحث تامین گرمایش گرمکن می‌باشد.



( فروش ) های دیگر