خدمات و سرویس هیتر و گرمکن صنعتی در ورامین

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بقعهٔ امام‌زاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محلهٔ کهنه گل قرار گرفته‌است. تاریخ بنای بقعه، سال هجری قمری است.. مقبره گنبد بزرگ آجری دارد و در بدنه‌اش هشت دریچهٔ مشبک ساخته شده‌است. صحن بنا به شکل برج، چهار کنج طاق‌نما دارد. در قسمت پایین دیوارهٔ صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌است.

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.


این محصول کارکرد و کاربرد های مختلفی دارد از کاربرد های این محصول گرم نگه داشتن طولانی محیط، مواد غذایی و… می باشد. برای بهتر شدن و یکنواخت شدن تمامی گرمکن ها و همین طور برای صرفه جویی در مصرف انرژی مصرفی، دستگاه قابلیت سیستم ترموستات را دارا می باشد.

گروه صنعتي هیمورا بزرگترين توليد كننده انواع تجهیزات صنایع برودتی ، حرارتی و لبنیات در خاورميانه مي باشد. با همت كارمندان ، و متخصصان، كارگران و همچنين توزيع كنندگان سخت كوش، خوشنام و پشت كار مديران در كنار سرمايه گذاري تدريجي پايدار با وجود ناپايداري هاي اقتصادي موجود توانسته قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه صنعت و ساخت محصولات حرارتی ، برودتی و لبنیاتی بردارد.

امروزه یکی از سیستم‌های پرکاربرد مورد است.فاده در صنایع، گرمکن‌ صنعتی می‌باشد. این دستگاه در زمینه‌های کاری مختلف از قبیل صنایع غذایی، صنایع پخت نان، است.خر‌ها و غیره کاربرد فرآوان دارد و همانطور که میدانیم مهم ترین امر در زمینه راه‌اندازی انواع گرمکن‌های صنعتی مبحث تامین گرمایش گرمکن می‌باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر