خدمات و سرویس هیتر و گرمکن صنعتی در پردیس

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


سیستم گرمایشی مورد است.فاده برای تامین گرمایش گرمکن‌ صنعتی، علاوه بر مهیا‌سازی درجه حرارت مورد نیاز آن باید دارای ویژگی‌های دیگری از قبیل، گرمایش گرمکن با حداقل مصرف سوخت و راندمان بالا، حداقل میزان خرابی و نیاز به تعمیر سیستم گرمایشی را دارا باشد.

مشعل گازی افروز با توان الی کیلووات می تواند به دو صورت تابشی و همرفت گرمایش محیط را فراهم کند. به این صورت که اگر این سامانه ها به همراه باند تابشی مناسب مورد است.فاده قرار گیرند، میتوان گرمایش محیط را به صورت تابشی فراهم نمود و اگر بدون است.فاده از باند تابشی مورد است.فاده قرار گیرند به دلیل احتراق کامل و عاری از آلاینده‌ی این سامانه، می توان آن را به صورت سیستم گرمایشی همرفت مورد است.فاده قرار داد.

دستگاه هایی که دارای پنل هستند به شما قابلیت تنظیم دما می دهد و همین طور مجهز به نمایشگر نشان دهنده دمای درون دستگاه می باشند. دیواره های گرمکن ها برای اینکه بازدهی بالا داشته باشند و همین طور برای جلوگیری از تبادلات گرمایی با محیط به صورت دوجداره و طراحی و تولید می شوند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر