فروش هیدروکسید پتاس در اسلامشهر

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به


طبق آزمایشی با این شرح که گرم هیدروکسید پتاسیم در میلی لیتر آب در دمای اتاق و طبق شرایط مشابه مقدار گرم هیدروکسید سدیم حل شده در آب داشتیم، مشخص گردید که انحلال پذیری سدیم هیدروکسید بر اساس مولی کمی بیش تر از پتاسیم هیدروکسید می باشد. همچنین شایان ذکر است. که الکل هایی همچون متانول، پروپانول و اتانول که دارای وزن مولکولی پایین هستند نیز حلال های بسیار خوبی می باشند. این حلال ها در تعادل اسید و باز شرکت می کنند. یک نمونه از واکنش های حلالیت پتاسیم هیدروکسید در متانول در زیر آمده است.:

بهره بردن از مخلوط چربی و پتاس برای تولید کردن صابون به طور متداول است.فاده می‌‌شود. در صورا است.فاده از این ماده حالتی نرم‌تر از صابون‌های معمولی ساخته شده با سدیم هیدروکسید دارند. صابون‌های پتاسیم به دلیل نرمی و حلالیت بالا احتیاج به آب کمتری برای درآمدن به حالت مایع دارند، به همین دلیل غلظت عامل‌های پاک‌کننده‌ی در آن‌ها نسبت به صابون‌های مایع سدیم هیدروکسید بیشتر است.. همچنین از این ماده در کالاهای آرایشی هم بهره می‌برند و نقش آن عمل تمیز کردن بهتر برای ناخن‌ها می‌باشد.

در صنایع غذایی از هیدروکسید پتاسیم به عنوان پایدارکننده غذایی، کنترل کننده ph و قوام دهنده است.فاده می شود. سازمان غذا و داروی ایالت متحده FDA به طور کلی پتاس را به عنوان افزودنی در صورتی که درست مورد است.فاده قرار گیرد ایمن به حساب می آورد. در سیستم عدددهی E، عدد پتاس برابر با E است..



( فروش ) های دیگر